Hvor kjenner dere hodet til babyen?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Hodet til lillegutt har vært festet i ukesvis. Jeg kjenner han trykke helt ned mot rompa. Andre som kjenner hodet der? Når han snor seg så kjennes det ut som om jeg må på do samtidig som det stikker i skjeden. Veldig ubehagelig, spesielt siden han er en aktiv gutt :)

Andre som har det slik? Ligger han veldig langt ned da?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Min ligger langt nede. Lege kjente hodet hans igår...
Kjennes ut som om jeg revner nedentil noen ganger, men tenker at det bare er modning og åpning.

Resten av kroppen derimot... igår begynte han med noen spark og slåing som var rett og slett vonde og ubehagelige. Ikke vet jeg hva han har fått i seg, men plutselig ble han megasterk....håper han snart vil ut, for dette er vondt og vil ikke gå slikt flere uker :confused:

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg kjenner også hodet nede ved rumpen på en måte å så stikker det skikkelig i skjeden når hun er skikkelig aktiv. Hodet er festet godt nede i bekkenet. :) håper også hun vil ut snart for jeg er lei av å ha det vondt og ubehagelig! Max 21 dager igjen hvis jeg må gå 11 dager over :) ikke så aaaaaltfor lenge igjen men jeg håper hun kommer litt før. :) har lyst til å oppleve at det starter Av seg selv ;)

Her er hodet festa langt nede i bekkenet. Kjenner stikninger fremme og trykk bak når han er veldig aktiv ;)

her kjenner jeg han sa langt nede at jeg tror han snart er ute :p

Hun ligger langt nede nå, med hodet nesten festet.
Kjenner at det presser på når jeg står oppreist eller går.
Merker det nå også, når jeg sitter, men mest når hun er aktiv og jeg er oppreist.
Noen ganger føles det som om hodet er på vei ut! :-)

Kjenner at hode ligger godt nede enkelte ganger.. Veldig 'behagelig' når en er ute å går på tur og småen bare trykker hodet sitt godt ned :p
Snuppa hadde ikke feste seg for en uke siden, så har ikke ubehag hele tiden heldigvis

Back
Topp