hvor kjenner dere hikkingen

bebi

Elsker forumet
når bebin hikker,hvor kjenner dere det henn??nå kjenner jeg det rett under høyre ribbein,litt nedover mot høyre side..regner med det er ryggen som er der da??så min har nok ikke lagt seg ned i bekkenet enda..

kjenner det helt nederst.. pitte litt til venstre.. vet at hun ligger ned, hodet festet, med hennes rygg mot min venstre side...

ORIGINAL: Turkisdilla

kjenner det helt nederst.. pitte litt til venstre.. vet at hun ligger ned, hodet festet, med hennes rygg mot min venstre side...

samme her, bare speilvendt[:)]

Hodet var ikke festet sist jeg var på kontroll, men hodet var nedover.. Han har hele tiden hikket nede på venstre side[;)]

jeg kjenner det langt neddi rompa når karn hikker her.. og på høyre side:)

Kjenner det helt nede på høyre side. Her ligger han langt ned i bekkenet, men ikke festet.

Under navlen, noen ganger helt nede. Men har bare kjent hikking i under 2 uker jeg da[:D]

ORIGINAL: Turkisdilla

sign[:)]

helt nede, avogtil litt til venstre. hode var ikke festet på sist kontroll, men lå der som det er festet når en er førstegangsfødende. når en er annengangs så kan hode synke litt til, men er jo ofte det ikke festet når en er andregangs:)

hmm..så rart at alle kjenner det på nesten samme sted...lurer på hvordan han her ligger da..når jeg kjenner det under ribbeinet...[&:]

ORIGINAL: bebi

hmm..så rart at alle kjenner det på nesten samme sted...lurer på hvordan han her ligger da..når jeg kjenner det under ribbeinet...[&:]

Min hikker under ribbein på høyre side...sånn som din...Og her er det seteleie!!
Hodet på høyre side, rompe midt på magen/litt mot venstre (kjenner han ofte rett under navlen)og beina ned mot bekkenet... Alt av bevegelser utenom hikking kjenner jeg nederst i magen...og mot BLÆRA!!!

ORIGINAL: bebi

når bebin hikker,hvor kjenner dere det henn??nå kjenner jeg det rett under høyre ribbein,litt nedover mot høyre side..regner med det er ryggen som er der da??så min har nok ikke lagt seg ned i bekkenet enda..

akkurat samme plass som deg:) får litt panikk innimellom,tror at han har sotte seg igjenn..men neida[:D] er vel bare ikke funnet sin plass nede i bekkenet enda.
ingen av mine har festa seg før di kom ut, så jeg regner med dette blir en "lausonge[8|]" til her i huset hehe

min baby ligger i seteleie og jeg kjenner hikking helt nederst til høyre[:)] og sparking skjer også der nede, kjenner og ser godt at hodet flytter på seg under ribbena[:)]

Ca 1 uke siden jeg har kjent hikking... Men når jeg har kjent det .. så er det enten ned til høyre eller venstre siden,,.. Kjenner hendene hennes rundt det området og!! Og det kiler veldig!!! he he..:)

kjenner d helt nederst mot venstre..her har hun snudd seg og har hodet langt ned i bekkenet, men ikke festet seg ennå..

Det varierer.. Det er uvisst hvordan h*n ligger, tror h*n turner rundt enda og ikke helt har bestemt seg for hvilke retning som er best å komme ut.. Kjenner det på venstre side, opp mot ribbeina og noen ganger helt nederst i magen, da også på venstre siden helst.. Er litt redd h*n har satt seg, for i det siste har hikkingen kun vært øverst.. Og jm var usikker på leie...

Back
Topp