Over eller under navelen?
Vet dere leie på babyen?
Vet dere leie på babyen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det mest over og på sidene. Men av og til litt krafsing i lyskenmen kan være hender.
Sånn har jeg det og. Kjenner hendene nede og beina oppe. Kan følge foten og kose på den lenge. Vet hvor ryggen er og kan roe han med kos![]()
Koselig da! Kjenner liksom kkke helt hva som er hva. Men tror det er føttene jeg kjenner oppe som glipper unna når jeg dytter på de. Får ofte et spark tilbake da![]()
Og ryggen kjenner jeg forsjåvidt på hvilken side som er hardest![]()
Signerer denne. Veldig likt som herNå er det mest over og på sidene. Men av og til litt krafsing i lyskenmen kan være hender.
Lå med hodet ned på søndag, men kan sikkert ha snudd seg![]()
Kan fortsatt kjenne han ligger med hode ned, så kanskje han etter hvert fester seg. HeheSignerer denne. Veldig likt som herKan fortsatt kjenne han ligger med hode ned, så kanskje han etter hvert fester seg. Hehe
Hvordan kjenner du det? Utenom hvor spark er. Hadde vært greit for min del om han lå sånn i 9 uker til! Nå er ikke det veldig plagsomme spark opp i ribbein ennå, men kommer vel ( som alle sier) kjenner bare jeg ikke føler meg så sykt stappet som jeg gjorde når han lå tvers over!