Hvor kjenner dere bevegelser?

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Har både i går også i dag kjent masse «leamus» som føles ut som spark, men det er under ribbena på venstre side. Er det mulig å kjenne det så langt opp allerede? :) Er 20+0.

Er ikke helt oppunder ribbena, men litt nedenfor, så over navlehøyde. Er helt sirkus, kan ikke skjønne annet enn at det er bebisen :wideyed:

Har både i går også i dag kjent masse «leamus» som føles ut som spark, men det er under ribbena på venstre side. Er det mulig å kjenne det så langt opp allerede? :) Er 20+0.

Er ikke helt oppunder ribbena, men litt nedenfor, så over navlehøyde. Er helt sirkus, kan ikke skjønne annet enn at det er bebisen :wideyed:

Kjenner det mange steder. Noen ganger er hun helt nede i bekkenet kjennes det ut som, sparker meg i blæra, andre ganger kjenner jeg mye rundt navlen, og kjent noe oppover mot ribbeina ja :) så litt overalt :p så er nok bebis du kjenner ❤

Kjenner det litt rundtom, men oftest ned i bekkende men og rundt navelen.

Kjenner det mest over blæra, men om jeg ligger så kjenner jeg det mer mot navel :whacky024party på bussen i magen:p

Kjenner det mange steder. Noen ganger er hun helt nede i bekkenet kjennes det ut som, sparker meg i blæra, andre ganger kjenner jeg mye rundt navlen, og kjent noe oppover mot ribbeina ja :) så litt overalt :p så er nok bebis du kjenner ❤
Her kjennes det Ut som han skal sitte oppå blæren min når vi skal gå tur :hilarious:
Såå unødvendig da :hilarious: :p

nede til høyre. kjente de første bevegelse den dagen jeg skulle på OUL 18+5.
Han var en livlig kar sa hu på som hadde ultralyden veiva med armer og bein i alle retninger

Här kännes det fra langt ned mot skambenet och helt opp till rett over navlen, og litt ut på sidorna. Känner han liksom rumstere hit og dit och nyter plassen han har! The worse is yet to come, baby :p

Kjenner det stort sett rett over skambenet.

Da jeg kjørte hjem fra jobb ista trur jeg kiden satt fast mellom mageflesket mitt og høyre hofte. Langt nede. Nå beveger den seg midt på, rett under navlen. Ser på ovia at ungen er på størrelse med en gammeldags Gameboy på denne tiden.

Har vært mest på venstre side og nedover, men nå har jeg også kjent ved navlen og såvidt på høyre side, morkaken foran :)

Kjenner henne på sidene, nederst på magen og av og til kjennes det ut som hun sparker seg vei ut der nede. :)
Kjenner ingenting midt mellom navlen og opp til navlen da morkaken ligger der å isolerer.

Jeg kjenner henne nederst i magen. Ikke kjent noe opp mot navlen enda. Hun er blitt en aktiv frøken ❤️ 21+3 i dag.

Kjenner litt overalt, stort sett under navlehøyde. Har kjent siden uke 14. Troddd det skulle ta lang tid før jeg kjente noe siden morkaken ligger foran.

Back
Topp