Hvor kjøpte du dyne til den lille i magen?

juneb

Forumet er livet
Og hvordan dyne kjøpte du ?:)

Jeg kjøpte 80x100 fordi jeg syns den lille dyna er så liten. Har hørt de vokser raskt i fra den. Kommer til å sette på sånne ringer på sprinkelsenga som holder igjen dyna fra å havne over ansiktet :) Tar heller å bruker et godt ullteppe og saueskinn i vugga hans :) Til vogna har jeg dunpose!

ble hansen&dysvik.. 65x80 til vogna og 80x100 til senga!:)

Kjøpt dundyne på Princess. 65x80 til vogna og vugga og 80x100 til sprinkelsenga. Og etterhvert har storesøster fått 100x140 derfra ;)

vi kjøpte 80x100 highline climatic life dundyne fra norsk dun på home&cottage, men de har sluttet med barneprodukter, den var på 70% salg fordi de skulle slutte med barneproduktene :) Har vært superfornøyd med den :)

Andungen dundyne fra Princess. 65x80 til vognen, 80x100 til sprinkelsengen, og nå har hun 100x140 i juniorsengen :)

"Albert" fiberdyne fra Kid interiør til sprinkelsenga, 80*100.
Til vogna skal jeg kjøpe 65*80 på jysk.

-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥

Kjøpte dundyne i 80x100 (sprinkelseng) til storesøster på kid. Skal bruke den tli babyen i magen også :-)

Tror den er fra liten butikken. Fikk arve, lille søstra mi som hadde den:) Veldig stolt tante som ville gi dyna si til neøen;) Så den har jeg brukt på min lille og skal bruke denne gangen også. str 80 x 100.

Back
Topp