Hvor kjøper man skumgummi 'i løs vekt'?

Mariamamma

Glad i forumet
Tenkte å skjære til madrass til vognbagen av tynn skumgummi, og lurer nå på hvor dette selges?

(Er det smart å kjøpe skumgummi til sprinkelsenga også da, som man evt. skjærer til selv? Altså - er det mye billigere enn å kjøpe en 'ferdig' skummadrass?)

selger de ikke veldig billige små slike madr. på ikea også!!!

ORIGINAL: småbarnsmamma

selger de ikke veldig billige små slike madr. på ikea også!!!

Tenker du på til senga eller bagen? Til senger har de billige madrasser jo, men de har ikke samme mål som de felste andre senger - litt sånn typisk ikea... Madrassene deres er 55 x 115 eller noe sånn, vi trenger 60 x 120...
Til bagen må jeg nok klippe selv, den er buet i endene og sånn.

tenkte på skummgummi...... men vet ikke med sikkerhet om de har slik du er ute etter.... bare tenkte de kansje kunne ha noe du kunne brukt

Vi kjøper bare an vanlig billig skumgummimadrass som vi deler opp i de bitene vi trenger.....

ORIGINAL: astrid

Vi kjøper bare an vanlig billig skumgummimadrass som vi deler opp i de bitene vi trenger.....

Skjønner - var det første jeg tenkte også. Men så skulle helst madrassen i bagen vært en god del tynnere enn en vanlig sengemadrass...

har du en sånn stor isolasjonskniv så kan du jo dele madrassen i to på tykkelsen....

[:)]Til baggen kjøpte jeg en billig stolpute med gyyselig mønster (5 pos. stol)på Jysk.Tok av trekket ,og klippet pent i hjørnene. (Ryggdelen var passe som madrass)...Lettvindt og greit.

ORIGINAL: Micamor

[:)]Til baggen kjøpte jeg en billig stolpute med gyyselig mønster (5 pos. stol)på Jysk.Tok av trekket ,og klippet pent i hjørnene. (Ryggdelen var passe som madrass)...Lettvindt og greit.

Det var jo et kjempefint tips! [:)] Men kan ikke huske å ha sett stolputer som er så lange (75 cm. er jo tross alt litt...) - men hvis det er ryggputer til litt høye stoler så ja...skal kikke i alle fall!

Back
Topp