Hvor kjøper jeg stor bikinitopp?

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Vi skal til syden om etpar uker, og jeg trenger en ny bikinitopp - eller to... Underdelene passer fint, men overdelene ser ut som om de er laget av små tøylapper - de dekker såvidt brystvortene liksom
Har sett på h&m og lindex på nett, og ikke funnet noe jeg likte (og i tillegg er det sånne dumme hemper bak, med bare ett hakk, sånn at jeg hadde måttet sy den inn, for jeg er jo bare 75/80 rundt). Har de sånne med knyting på Kappahl? Noen andre steder? Jeg er ikke så kjempeinteressert i å betale drøssevis med penger, for det er nok bare denne sommeren jeg er Pamela...

Ja, og i ammebh bruker jeg 75 E/F og 80 E... Så det tilsvarer vel noe sånt som 44/46 i sånn vanlige størrelser? De jeg hadde var 42, og altså veldigveldig små...

Jeg ville prøvd Change. Koster litt mer enn på HM (uten at det er altfor dyrr), men de har i hvert fall et godt utvalg av størrelser. Ellers har jeg faktisk funnet ganske store på Lindex, uten at de har vær altfor store rundt... Du bør absolutt prøve på, ikke bare se på størrelsen!

Tror de har på sparkjøp til en rimelig penge

Aaaaah - Change hadde jeg glemt! Tusen takk - der har de helst sikkert noe

Jeg kjøpte min i 80E på Cubus faktisk! Bruker egentlig 75G, men den passetr helt greit, og var "BHfeste" på, slik at jeg selv kunne stramme den en del

Må visst ut og prøve litt ja - så på nettsiden til sparkjøp, og de hadde faktisk etpar som var fine (men modellene hadde så og si ikke pupper da, så vanskelig å si hvordan de ser ut på meg). Change hadde egentlig ikke så mye på nettsiden, men det kan jo være de har noen fine i butikk som ikke er på nettet...
Cubus hadde jeg helt glemt! Får ta meg en runde på senteret en dag jeg får lånt vekk begge ungene

Jeg kjøper på change. Kan fint bare kjøpe overdelen der, og heller billig underdel fra et annet sted :)

Back
Topp