Hvor kjøper du mest klær?

Til meg selv blir det HM, newlook og dp for der har de gravidklær som funker for meg [emoji23]

Mini har alt fra Gullkorn til Lindex, varierer veldig. Kjøper mest brukt, og lar svigermor supplere med det hun syns vi trenger. Har brukt halvannet år på å guide henne, så nå kjøper hun stort sett veldig fine ting [emoji6]
 
På nameit. Det vi har lokalt. Så det er enklest :)
 
Til meg selv blir det HM, newlook og dp for der har de gravidklær som funker for meg [emoji23]

Mini har alt fra Gullkorn til Lindex, varierer veldig. Kjøper mest brukt, og lar svigermor supplere med det hun syns vi trenger. Har brukt halvannet år på å guide henne, så nå kjøper hun stort sett veldig fine ting [emoji6]

Hehe... så greit st hu kjøper det dere liker, her får vi fortsatt klær i str 80 liksom og da helst fra en eller annen jallabutikk med mikkemus som motiv[emoji23]
 
Hehe... så greit st hu kjøper det dere liker, her får vi fortsatt klær i str 80 liksom og da helst fra en eller annen jallabutikk med mikkemus som motiv[emoji23]

Hun har fått øynene opp for Gullkorn, så ramler ned en pakke i postkassa med klær derfra sikkert en gang i mnd
Digger det, for føler at det er god kvalitet på de klærne, så veldig greit å sende med i barnehagen [emoji4]
Syns det er så trist med for eksempel HM at mange av klærne er så tynne i stoffet at de ikke tåler mange rundene med flekkbehandling før de blir slitt...
 
Til meg selv: hennes, Cubus, kjøper sjeldent klær. Men har plagg fra litt her og der som jeg gjerne får i gave eller arver:)

Til snuppa: arver litt og kjøper på kjedebutikker:)
 
Floyd for meg.
New yorker for eldste.
Litt overalt for minste da [emoji14]
 
Til meg selv går der mye i Levis, HM og Gina (handler Levis på norwegian outlett)

Guttungen bruker mye Levis, Wheat, Hummel, pop, Hust&Claire og Mini a Ture
Går også litt i gullkorn, molo og Name IT.
 
til meg mapp , floyd, zalando
kengubarnet
Levis
babyshoo
zalando
Boozt
kidsbrandstore
 
Boohoo, Nelly og showpow på nett. Boohoo anbefales virkelig. Ellers kjøper jeg lite i butikkene i Norge, pleier å kjøpe alt det jeg trenger billig når jeg reiser. Elsker å shoppe på reiser.
 
Meg selv Nelly. Vero moda zalondo Gina tricot Hm ibland .
Barnen KappAhl. Lindex Hm name IT
 
Meg: ofte vero moda og h&m
Mini: name it, h&m, lindex og kappahl
 
Blir mye Hennes & Mauritz og Cubus :)
 
Cubus, hm, bikbok, only osv, på mini går det for det meste i kappahl, cubus eller hm :)
 
Meg: Cubus, HM, Ellos
Vesla: Kappahl og HM til vanlig, Lillelam, Gullkorn og Memini ved salg :D
 
Back
Topp