Hvor kjøper du babyklær?

Ja det var det med denne tiden da... Med fem storesøsken i huset og ansvar for tre egne hester så veit jeg av erfaring at tid blir det ofte for lite av
Da er det ikke så lett, nei! :rolleyes:
 
Hm, gjorde det ikke? Hadde en i vinter (større str vel og merke) og den gikk det på. Kanskje bare ikke de aller minste da.
Var bare at jeg ikke fikk til å rekke opp de trådene uten å skape hull, men er sikkert bare meg som ikke skjønte det helt :p
 
På Bogerud tekstil, som har flere butikker i Oslo, fører de gode babyplagg fra Safa i ull/silkeblanding. Det funka fint for vår gutt i babytida, da det var vinter samtidig som han var en varm type med anlegg for atopisk eksem.
 
Når det kommer til ull er jeg veldig glad i nøstebarn og hust and clair. Har også hatt et par ting fra name it, vært ganske fornøyd med det også. Mormoren strikker ganske mye så når det kommer til dresser osv kommer det meste der i fra, fikk en lillelam dress til jenta forrige gang og var veldig fornøyd med den:)
 
Jeg er også ull-frelst. Til heeelt nyfødt har jeg brukt ull-silke-bodyene fra nøstebarn som er omslagsbodyer. Jeg var mest fornøyd med de som hadde dobbelt omslag foran, den med enkelt omslag sprika veldig etterhvert som babyen ble blubbete. Ellers vil jeg underskrive det som nevnes over om sparkjøp og safa. Vi har både fått og arvet litt forskjellig, men dette er det vi er aller mest fornøyd med. Også er det så billig! Ullstrømpis fra safa koster 70kr på sparkjøp! I de større størrelsene får man strømpebukser som er tykkere/forsterket på knær og føtter, de er gull til krabbing! Det er også de strømpebuksene vi har hatt med best passform. Nedsiden er at det ikke er sååå stort utvalg av farger, hvis man bryr seg om sånt. Og bodyene har bittelitt hals så de sitter også veldig fint på. Vår erfaring er at safa er slitesterkt også. Gjett hvem som hamstra forrige gang det var 40% på safa på sparkjøp :laughing002
 
Av ull er jeg veldig glad i hust and claire sine ull/bambus klær, så myke og gode. Og nøstebarn sine ull/silke bodyer. Ellers hadde vi egentlig klær fra alle de «vanlige» butikkene..var fornøyd med det meste bortsett fra name it, fasongene deres passet overhode ikke vår gutt. De har veldig lange og smale størrelser, gutten vår var motsatt; kort og tykk:hilarious:
 
Gutten vår tålte ikke ull før han var blitt over 1 år, så det kjøper jeg ikke så mye av. Bruker det vi har med bambus fra før. Men kjøper gjerne på Barnas hus og Hust & Claire. Ellers kjøper jeg mest klær på Lindex, da de har så mye morsomme farger og mønster :D Samt litt på H&M.
 
Back
Topp