bettand Forumet er livet 1 Des 2010 #1 Rød juletape, silkepapir til å lage snøflak med og rød filt?? Panduro?? Noen som har andre forslag?
FruAH Glad i forumet 2 Des 2010 #3 Evt en vanlig hobbybutikk kanskje.. Panduro har vel silkepair og filt ihvertfall, tape hvet jeg ikke [:)]
Evt en vanlig hobbybutikk kanskje.. Panduro har vel silkepair og filt ihvertfall, tape hvet jeg ikke [:)]
bettand Forumet er livet 2 Des 2010 #4 ORIGINAL: Babymario Evt en vanlig hobbybutikk kanskje.. Panduro har vel silkepair og filt ihvertfall, tape hvet jeg ikke [:)] Takk for svar... Noen andre??
ORIGINAL: Babymario Evt en vanlig hobbybutikk kanskje.. Panduro har vel silkepair og filt ihvertfall, tape hvet jeg ikke [:)] Takk for svar... Noen andre??
*LykkeligMamma* Forumet er livet 2 Des 2010 #5 Jeg kjøpte på clash olson, de har sikkert på biltema også. De er jo egentlig til og sette på ledninger ++
Jeg kjøpte på clash olson, de har sikkert på biltema også. De er jo egentlig til og sette på ledninger ++
bettand Forumet er livet 2 Des 2010 #6 ORIGINAL: *LykkeligMamma* Jeg kjøpte på clash olson, de har sikkert på biltema også. De er jo egentlig til og sette på ledninger ++ Det tenkte jeg ikke på. Takk for svar[:D]
ORIGINAL: *LykkeligMamma* Jeg kjøpte på clash olson, de har sikkert på biltema også. De er jo egentlig til og sette på ledninger ++ Det tenkte jeg ikke på. Takk for svar[:D]
♥Tullerusk♥ Surrehue Januarskatter 2015 2 Des 2010 #7 Troooooor man får kjøpt rød teip på butikken...I disse julekurvene som står rundt omkring...