Hvor kjøper dere ulltøy

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hvor kjøper derenummtøynog hvor lenge kan/bør de bruke ull når de er født i februar? Liker å ha alt klart men tenker på hvem str jeg burde kjøpe, har kjøpt så jegvhar i str 50 men hvor mye trengs i 56 og hvor lenge trenger de ull? Må jeg kjøpe i 62 også?

Ull kan jo i utgangspunktet brukes året rundt :) Men jeg har foreløpig ull i 50 og 56. Har fått en del brukt ull, men har kjøpt litt på nameit :)

Har bare 1 ullbody i str 56, jeg venter heller å ser Ann str og behov til etter han er født. De første ukene er han jo omtrent bare inne uansett:)

Fikk anbefalt av ei som jobbet i en barnebutikk jeg var innom og kjøpe et ullsett i str. 56 og heller kjøpe 3-4 sett i str. 62... Har ikke kjøpt noe ull enda.. ☺

Kjøper ingenting i ull enda. Skal prøve det vi har først. Storebror fikk (og får) bare utslett av ull, så det testes før vi bruker penger på det.

Kjøpt på nøstebarn og polarn og pyret!

Kjøper litt på jollyroom, zalando, barnas hus og sparkjøp tenker jeg. Vil ha et lite utvalg klart, ingen her som er allergiske hittil. :)

Jeg har kjøpt 56 og 74.trenger ikke ull midt på sommeren!

Har ikke kjøpt noe i 62 enda, men blir nok ull i 62 ja ;)
Min første er født tidlig i februar. Hun var jo ikke så stor, men str 62 brukte hun langt ut på våren. Så her var det ikke så mye behov. Spørs jo helt på str. på barnet. :)

Nøstebarn er jo helt supre på ull!

Min første er født tidlig i februar. Hun var jo ikke så stor, men str 62 brukte hun langt ut på våren. Så her var det ikke så mye behov. Spørs jo helt på str. på barnet. :)

Nøstebarn er jo helt supre på ull!
Her blir babyen fort stor å kraftig, så 62 må mest sannsynlig i bruk etter 1-2 mnd :p

Mem 62 er jo så stort? Frøkna her veide 3620 og drukna i 50 :p brukte ikke 63 før hu var 4/5mnd ca
Mine babyer legger så fort på seg, var ikke mer enn3205 og 3380 ved fødsel, men etter 1-2 mnd ble noe av 62 tatt i bruk :p Hihi ;) tror vi brukte 50 i 2 dager :rolleyes:

Har fra sist. Ville ikke kjøpt så alt for mye. Vi kjøpte masse (novemberbarn) men lille reagerte på det så det kunne ikke brukes. Prøver igjen nå, med splitter nytt fra forrige gang. Er Joha eller hva det heter ull vi har :-)

Storesøster og jeg tåler ikke ull, så kjøper kun ull med bomull inni til de små. Lillebror har en bodt i ull/bomull, kjøper ikke mer før jeg vet om han er like varmblodig som sin søster.

Vi har ikke kjøpt så mye. Regner egentlig med å få litt klær, er ihvertfall det jeg kommer til å si at jeg ønsker meg om noen spør. ;)

Kjøpte ull på spar kjøp og name it i str 50 og 56, også arvet vi alt av babytøy man kunne trenge fra 50-62 av ei i familien. Er nok ikke noe problem med å vente med 62 men vi synes det var greit å ha i hus, men så bor vi temmelig øde og langt unna baby butikker.

Back
Topp