Hvor kjøper dere ulltøy til baby?

Kjøpte noe på tilbud etter jul i år (har prøvd siden 2017), lanulva.no har 20% på babyull akkurat nå, så tenker jeg å handle litt på julesalg/nyttårssalg når den tid kommer ;)
 
Dro på Janus fabrikken med tom koffert og fylte den med ull fra rull og syr selv:rolleyes: en del jobb, men blir iallefall billigere.
 
Arv og salg. Fant mye godt ulltøy på cubus til eldste, selv om nøstebarn og lanullva er digge klær.
 
Vet flere kjøper på sparkjøp
 
Mye brukt fra facebook og finn.no, en del fra name it, noe fra Cubus, litt fra barnas hus.
 
Har kjøpt en del bodyer før på Apotek 1 :)
 
Mye tom og trine/safa fra sparkjøp, vi har fabrikkutsalg fra Janus i nærheten, og så elsker jeg joha og handler derfra på tilbud.
 
Barnas hus har ofte tilbud på ull :)
Selv har jeg stort sett bare arvet :)
 
Til våre mars babyer så tenker jeg brukt ull er gull :) kjøpt masse fint på Finn, hvor det ikke ser brukt ut en gang :) hvorfor kjøpe alt nytt? Og siden våre babyer ikke har så stort behov for så mye ull pga sommeren kommer fort. :) derimot hadde det vært et oktober barn eller lignende hadde jeg nok kjøpt noe nytt også :) men jeg har da alltid kjøpt på salg, fordi kommer mye fint på salg også.
 
Til våre mars babyer så tenker jeg brukt ull er gull :) kjøpt masse fint på Finn, hvor det ikke ser brukt ut en gang :) hvorfor kjøpe alt nytt? Og siden våre babyer ikke har så stort behov for så mye ull pga sommeren kommer fort. :) derimot hadde det vært et oktober barn eller lignende hadde jeg nok kjøpt noe nytt også :) men jeg har da alltid kjøpt på salg, fordi kommer mye fint på salg også.

Jeg ser for meg å bruke ull året rundt på bebisen, så jeg må ha en del tynne ullbodyer:)
 
Jeg ser for meg å bruke ull året rundt på bebisen, så jeg må ha en del tynne ullbodyer:)
Bruker du tynn ull så kan du fint kjøpe klærne litt større enn baby bruker ellers. Varer mye lengre da. Vi hadde noe ull vi brukte ca et halvt år på mine :) nr 2 har eksem så vært litt vanskelig å bruke tynn ull der..
 
Et tips fra en som var veldig opptatt av å bruke ull på nr 1. Vår datter har atopisk eksem så all ull rett på huden var helt ubrukelig, hun må ha ulltøy med bomull innerst. Vi kjøper nå for det meste fra nameit og vossatassar. Så det kan være lurt å ikke bruke altfor mye penger på ull før du vet om det kan brukes:happy:

For å spare litt penger på disse innkjøpene ønsker vi oss det i gave og prøver å følge med på når det er salg. Når datteren vår var baby med mye bleielekkasjer og gulp brukte vi bomull inne og ull ute :happy:
 
Back
Topp