Hvor kjøper dere mest klær til barnet?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
Til nå har det vært mest newbie og noen plagg fra hust & claire:) ellers er det litt basis klær fra her og der. Mamma har handlet en del lekre klær i USA og Frankrike når hun har reist og bestilt fra Danmark, så har masse skatter ikke alle andre har som er til høst/vinter, det er litt kjekt. Bare synd de vokser så fort..
 
Stort sett H&M, pluss noen plagg fra Hust & Claire. Ull fra Joha, Janus og Devold :) Stort sett bruker vi arvetøy da, fra mange forskjellige merker :)
 
Mest arvet, men mye er fra den lokale butikken med barneklær(name-it):) Også har vi en del fra Mothercare i London:)
 
På finn.no, kjempepraktisk å kjøpe store pakker med brukte klær i en størrelse. Bestemødrene supplerer gjerne hvis noe mangler ;)
Kjøper stort sett brukte klær til meg selv også.
 
Newbie, name it og nøstebarn
 
I skapet har ho joha , h&m, tom og trine , name it , Lindex, hust og claire , newbie, cubus ++++ litt fra Thailand og svergie altså handler litt overalt kjøper litt brukt , litt nytt? fått gaver ;)
 
Har kjøpt mest klær fra nøstebarn. Ull er gull, trenger ikke så mye da. Så har hun fått en del klær i gave, mye fra lindex, kappahl og nameit..men de blir lite brukt. Vi har ikke helt fått til den bomulla, trangt og stivt.
 
Name it, Cubus, kapphal og pomp delux
 
Her kjenner jeg at jeg liker Lindex, Name it og Newbie best :) Syns det er så godt stoff i disse klærne :)
 
Kjøpt på finn ellers arvet mye. Så kjøpt selv 2 ugleluer, 1 solhatt, festdrakt, 1 seleshorts fra newbe. Caps, kostyme fra ebay. Kjøpt en regndress 2sjeledress, noen regnbukser på tilbud. En teddydrakt. På ullared kjøpte eg en body+ bukse, en pysj og en strikkedress som han kan bruke :) kjøpt småting for å gjøre opp for alt vi ikke fikk kjøpt :)
 
Masse arv, men om jeg handler blir det mest Nameit, Cubus, Lindex og Kappahl.
 
Back
Topp