Hvor kjøper dere mammaklær?

Lisee

Elsker forumet
Hei igjen alle sammen

Sitter her med den voksende magen min og skulle gjerne kjøpt noen nye klær. Det er ikke lett! Jeg finner nesten ingenting jeg liker, i alle fall ikke bukser...[&:] Synes utvalget er svært begrenset i butikkene.
Noen som har bra tips? Hvor kjøper dere mammaklær?[:)]

Klem Lisee

Jeg har kjøpt på Lindex og H&M. Kjøpte også noe klær på Barneverden når det var salg der.

Er ganske fornøyd med kjøpene mine egentlig.

Bukser sliter jeg også mest med..
Mamma har laget noen til meg, da, men hun ville gjerne at jeg fant meg noen som jeg turde gå blandt folk i, så hun sier hun vil spandere på meg om jeg finner noe som passer..
- lettere sagt enn gjort når jeg er såpass diger fra før..

Finnes det noen som har mammaklær for sånne som meg? Jeg har veldig tykke lår og en ikke så veldig liten rumpe, så vanligvis ville jeg vel hatt klær i str 48 (er ikke så høy heller, så da er jo 48 ekstra stort, liksom) men nå som magen vokser og blir større enn normalt så er det ingenting som passer lenger..

BIB på H&M er ikke akkurat mammaklær, da.. de fleste buksene der er bare digre og litt uformelige.

Jeg har vel også lyst å se ut som en gravid kvinne i sin beste alder, og ikke se ut som jeg er minst dobbelt så gammel som jeg er..[8|]

Jeg kjøpte noe på hm sist - men det meste kjøpte jeg på vanlige butikker. Vero moda fks, der har de bukser med strikk i livet, lange gensre og singleter..[:)]

bik bok har også en del gensere bla med stretsh....og masse kose bukser[;)]

har kjøpt en del på h&m, men foretrekker bik bok best!

men det er jo klart, når du nærmer deg slutten er det nok begrensa hva du får på deg av bik bok da[:D]

syntes det er utrolig vanskelig selv!

lykke til[:)]

Bruker str 48 og 50 til vanlig. Har funnet mye mammaklær på HM og kjøpte bukser på mammahuset.no som jeg er kjempefornøyde med. De i xl og str 50 passer bra.

H&M er billige i pris på mamtøy...stort sett iallefall...
Ellers går det jo an å prøve å få kjøpt no brukt da![;)]
Jeg har bl.a fått kjøpt en del etter andre vennider av venninder og slikt...[8|]
Men har vært fornøyd med det jeg har kjøpt på H&M,grei kvalitet- det blir jo slite tøy!
Har behov for litt når magen brått vokser en str p å en mnd...[;)]

Kapphal har klær for de litt store i størrelse. Jeg synes de er mye finere enn H&M, det er liksom litt mer stil over dem, så er de billig. Har en venninne som er veldig stor i størrelsen og hun har funnet mye der.

Jeg fant IKKE mammaklær på H&M, men etpar "joggebukser" i store størrelser, og det passet godt, da jeg også er stor i størrelsen.... [:D] hadde faktisk ikke trodd jeg skulle finne noe der! Mammaklær hadde de ikke.... Kikket tilfeldigvis inn på Lindex, der fant jeg! "Mom" sto det på veggen! Bukser og topper, billig og bra! Var ikke klar over at de hadde engang, jeg.... [8D]
Det er ikke nok med at vi vokser og blir uformelige, vi må jammen kjøpe nye klær også, som vi bare trenger noen måneder! Huff så tragisk.... [;)]

jeg syns også det er vanskelig å finne bukser når man egentlig er for liten til mammabukse men for stor til sine egne...har kjøpt meg en svart yogabukse som er digg og noen stretchbukser.de er litt kjedelige men bedre enn å gå med for stramme bukser da[:)].topper finner jeg i vanlige butikker enda. kjøper bare ett par størrelse større

Har faktisk funnet en masse fine mammaklær på h&m,både dongeribokser og vanlige bokser..
en masse gensere og topper..
tror utvalget er veldig forskjellig fra plass til plass[:)]

eg kommer til å bestille fra usa denne gangen. sist eg gjekk gravid følte eg meg såååååå bånn og kjedelig. søk på maternityclothing så kommer d masse forskjellige sider. eg har ikkje sett etter noke særligt enda siden eg nett er blitt gravid, men eg har vært innom ei side som eg iallefall kommer til å bestille fra og det er: www.rubyvan.com

andre sider er f.eks motherhood.com
maternitymall.com
nicolematernity.com, men desse sidene har eg ikkje sett etter enda om det er noke gøy[:)] det blir jo frakt i tillegg, men den er faktisk ikkje så galen. klærene er møkje billigare enn i norge, så det blir ikkje dyrt iforhold, sjølv om det må sendes.

Så litt på det jeg.. så ikke så billig ut.. [&:]
50$ for en genser, da skal jeg klare å finne billigere og like fint i Norge..[8|]

JA MEN DET ER SPESIELT PÅ DEN SIDA. EG SYNS DE VAR DRITKULE DA[:D] HAR IKKJE SETT SÅNNE I NORGE?
MEN PÅ DE ANDRE SIDENE KAN DU FANNE MASSE FINT FRA 9,9O§ OG OPPOVER? MEN DE HAR GJERNE FÅTT BEDRE MARKED I NORGE SIDEN EG GJEKK GRAVID FOR ALT EG VEIT. .. SYNS BERRE EG HØYRE KOR ALLE KLAGER PÅ DE KJEDLIGE MAMMAKLÆRNE... MEN SÅ BUR IKKJE EG I OSLO DA.... DE ER VELL KOMT LENGRE ENN OSS HER PÅ BYGDA.HE HE

Back
Topp