Hvor kjøper dere mammaklær?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor kjøper dere mammaklær? Jeg er storfornøyd med buksene fra H&M, men de fineste er selvfølgelig utsolgt i min strl. Jeg har så lyst på et par bukser til med "slim leg". Noen som har prøvd bukser fra noen nettsteder?

Jeg jag kjøpt en bukse fra Ellos. Den var forsåvidt fin, men ville gjerne hatt en med ennå smalere ben! Men den var billig og grei :)

Dytter! Jeg lurer på det samme selv, fa jeg er veldig petite, og ingen av mammabuksene fra h&m passer meg:-(

Jeg leter også etter bukser, men jeg vil ha dem så vide som mulig jeg da :) I tillegg er jeg ganske lav (1,58 cm) så å finne noe som passer er alltid et problem. Når jeg nå skal finne det samme i gravidklær er det enda verre... Heldigvis fant jeg noen fine bootcut jeans på Vero Moda som passer. Men det er stort sett de eneste som passer nå. Leter etter et par vide linbukser, det er så behagelig å ha på om sommeren. Trenger ikke være gravidbukse. Men alle jeg finner er så smale i bena, jeg syns ikke det blir noe fint...Vil ha noen vide, men knyting nederst sånn at de passer til lave meg. Hvis noen vet om noe sånt så rop ut ;)

Back
Topp