Hvor kjøper dere lanolin?

Azra'il

Elsker forumet
Vet at det er mange nettbutikker som selger det..men lurte på om det er noen som vet hvor jeg kan kjøpe det over disk. I Oslo?

ORIGINAL: Vugge

[8|]  Hva er det?! Enda mer vi trenger??

Hehe...ikke sant!

Sånn som man setter inn skinnfellen med (om man skal bruke det da). Da blir den veldig avstøtende for fukt og skitt og vi slipper og vaske den så ofte[;)]

..men ikke livsnødvendig nei[:D]

Ullkuren til Imse Vimse er visst råbra. Aner ikke hvor de selger den over disk, men bleieboden.no har den til 99kr.

Ellers vil jeg tro at kanskje babybutikker, eller garnbutikker kanskje har??

Jaa...sikkert mange som kanskje har. Men orker ikke å dra rundt på all verdens butikker og lete. Lurte derfor på om det var noen i Oslo som hadde kjøpt det over disk og viste at de hadde det der[:D]

Bleieboden.no har veldig billig frakt da,så du kan jo spare deg å gå ut døra om du vil :P
Jeg tror jeg betalte 23 kr for en liten bestilling, og den ble sendt som a-post.

Nøstebarn på Bjølsen. Mener det er lanolin jeg kjøpte. Vaskemiddel til ullvask hvert fall-

Lanolin er det fettet som sauen har i ulla si! Den gjør at ull blir bedre bevart.

Det er noen apotek som har det! Jeg bruker det til å "smøre" inn ullbuksene som skal være utenpå tøybleiene. :)

ORIGINAL: Goth.mummy

Bleieboden.no har veldig billig frakt da,så du kan jo spare deg å gå ut døra om du vil :P
Jeg tror jeg betalte 23 kr for en liten bestilling, og den ble sendt som a-post.

Ahh..takk! Bra tips!! Begynte å bestille på nøstebarn, men der var frakten dyrere enn flaska!! Sjekker ut bleieboden med ein gang!!

ORIGINAL: Nina 1981

ORIGINAL: Goth.mummy

Ahh..takk! Bra tips!! Begynte å bestille på nøstebarn, men der var frakten dyrere enn flaska!! Sjekker ut bleieboden med ein gang!!

Null problem! Jeg bruker å irritere meg over frakt porblemet mange ganger, men bleieboden er flinke der :)

Minste fraktpris var faktisk 63,- der, men blir nok å bestille uansett. Får jeg i hvert fall tak i det[:D]

kommer sikkert litt an på vekta da! Tøybleier er jo ikke akkurat vanskelige å sende som brevpost. :p
De har jo mye annet fint da.. Badger sleep balm og sånt! amme innlegg osv :P

Jeg har kjøpt lanolinkuren til nøstebarn som jeg skal bruke på ullbuksene til pjokken. Tenkte å bruke det på lammeskinnet også[:)]

Back
Topp