Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke fra noen spesielle butikker, men jeg passer alltid på at det ikke er acryl. De fleste strikkede plaggene fra kjedebutikker er acryl, de holder jeg meg langt unna. Kjedelig ettersom jeg går glipp av mange fine gensere, men de er grusomme å gå med.Pucca skrev:
Kanskje du kan prøve nettshopping? Da ser du bare på hva plagget er laget av før du bestiller. Både zara og mango har nettbutikk for eksempel...
Som noen sier over her, unngå akryl. (acrylic på engelsk). Noen typer akryl er ikke like "ille" som andre, men det vet man jo ikke før man har brukt og vasket plagget en gang.FancyPants skrev:
Gå for ren ull, bomull eller kashmir. Kashmir er dyrt, men kvaliteten er som regel veldig god, og behandler man plaggene riktig så holder de seg fine lenge.
Qualitas skrev:
Som noen sier over her, unngå akryl. (acrylic på engelsk). Noen typer akryl er ikke like "ille" som andre, men det vet man jo ikke før man har brukt og vasket plagget en gang.FancyPants skrev:
Gå for ren ull, bomull eller kashmir. Kashmir er dyrt, men kvaliteten er som regel veldig god, og behandler man plaggene riktig så holder de seg fine lenge.
men er kashmir varmt? Hva men polymid da? hva er det?