Hvor kjøper dere det dere bruker? Hva er favoritten? :)

Smily

Elsker forumet
Hvor kjøper dere garn, stoff, nåler, pinner og annet nicknacks?
Jeg har foreløpig fått en hel haug fra mormor av både heklenåler, strikkepinner og garn/tråd.
Ellers har jeg kjøpt hos garnstua og andre butikker jeg kommer over fysisk ute i gata ;)
Men er det noen som har handla fra nettbutikk også?

Jeg er veldig fan av merino ull garntyper <3 Lett og hekle med, det jeg lager ser "solid ut og det er godt og varmt :)

Jeg handler på europris og nille.. Hørt at man bør styre unna ebay ifht strikkepinner hvertfall.,

Kjøper det meste i garn/stoff butikkene her, men kjøpt noen gode heklekroker på todamer.no som de ikke har i butikkene her.

Jeg har også handla en del på nille ja! Før mormor ga meg alt det jeg har nå :)

Kjøper det meste i garn/stoff butikkene her, men kjøpt noen gode heklekroker på todamer.no som de ikke har i butikkene her.

Har du sånn nål med sånn "padding" Der man holder? Har ikke selv, men kanskje greit nå som jeg har blir hekta på hekling ;) Blir mye hekling fremover.

Todamer.no var forresten en veldig ålreit side!

Hvor kjøper dere garn, stoff, nåler, pinner og annet nicknacks?
Jeg har foreløpig fått en hel haug fra mormor av både heklenåler, strikkepinner og garn/tråd.
Ellers har jeg kjøpt hos garnstua og andre butikker jeg kommer over fysisk ute i gata ;)
Men er det noen som har handla fra nettbutikk også?

Jeg er veldig fan av merino ull garntyper <3 Lett og hekle med, det jeg lager ser "solid ut og det er godt og varmt :)

Kjøpt litt sokkergarn og bommulsgarn på sparkjop.no.. Så billig da! Ellers endel på butikker.. og litt på stoff og stil sine sider..

Kjøpt litt sokkergarn og bommulsgarn på sparkjop.no.. Så billig da! Ellers endel på butikker.. og litt på stoff og stil sine sider..

Det du kjøper fra sparkjop.no, hvordan er det og vaske og å hekle med? Hvis du hekler da ;) I så fall, hvordan er de og vaske?

Har bare heklet med bommulsgarnet derifra, så vet ikke hvordan ullgarnet er å hekle med.. men funker bra til strikking.. og har ikke hatt no problem med vasking heller.. helt normalt vil jeg si :-) det jeg har strikket til baby er ikke vasket heller, men har strikket noen voksne sokker tidligere..

Har bare heklet med bommulsgarnet derifra, så vet ikke hvordan ullgarnet er å hekle med.. men funker bra til strikking.. og har ikke hatt no problem med vasking heller.. helt normalt vil jeg si :) det jeg har strikket til baby er ikke vasket heller, men har strikket noen voksne sokker tidligere..

Men bommulsgarn er vel like bra for babyer som ull? Eller det er jo ikke like røft? Jeg har ikke heklet så mye som jeg har gjort i høst, så jeg lærer fortsatt litt ting og tang :)
Jeg skal kjøpe nye heklenåler i morgen :D OG kanskje garn! I butikk da....for jeg klarer ikke vente på levering denne gangen. Så får jeg se om jeg får tak i det jeg vil ha og bestille på nett etter det.
Deilig og kunne lage noe som man faktisk kan bruke. Its a first :P Tidligere var det jo randome av hva jeg lagde siden jeg prioriterte fritiden anderledes :P hehe

Men bommulsgarn er vel like bra for babyer som ull? Eller det er jo ikke like røft? Jeg har ikke heklet så mye som jeg har gjort i høst, så jeg lærer fortsatt litt ting og tang :)
Jeg skal kjøpe nye heklenåler i morgen :D OG kanskje garn! I butikk da....for jeg klarer ikke vente på levering denne gangen. Så får jeg se om jeg får tak i det jeg vil ha og bestille på nett etter det.
Deilig og kunne lage noe som man faktisk kan bruke. Its a first :P Tidligere var det jo randome av hva jeg lagde siden jeg prioriterte fritiden anderledes :P hehe

Ikke lagd klær av bommulsgarn nei.. lagde julepynt og småbamser :-)

Anbefaler heklenåler med sånn gummihåndtak, jeg syns de er best :) Men er nok en smakssak ;) Viss du skal hekle babyteppe er teppegarnet på sparkjøp veldig godt :)

Jeg kjøper 98% av det jeg bruker på den lokale garnbutikken.

Er så glad for at vi har en stor garnbutikke, med super service i den lille bygda jeg bor i, så ønsker å bidra til at den består :)

Utstyr har jeg kjøpt mye av på ebay. Har vært godt fornøyd med pinnene. Bambus da. Tidligere kjøpte jeg mye garn på europris. Nå kommer det litt an på hva jeg skal bruke det til. Kjøper mye dropsgarn, og elsker garnet til pickles, men det er litt dyrt, dessverre. Ellers kjøper jeg litt garn og metallpinner på den lokale butikken. Har også handlet på todamer.no og nostenett.no. Supert!

Knapper er forresten supert å kjøpe på ebay, bare sjekk strl først ;)

Liker best dropsgarn, for de har ofte tilbud på garn på nettsidene. Så da blir det nettsidene til drops. Pinner finner jeg litt alt ettersom hvor det er tilbud :)

Ooooh! Glad jeg spurte om det ehr! Mange gode tips! Supert jenter :D

Back
Topp