Hvor kjøper dere ammebher?

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Finner stort sett bare bher uten innlegg.. Vil gjerne ha noen som holder ting litt på plass også :p

Var med bestevenninna mi å handla i sommer før hun fikk baby, og vi var på lindex, der hadde de flere fine.. tenkte å gå der selv en tur :) ikke bare sånn uten støtte :)

Husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte.. men kjøpte med spile og med innlegg og de kasta jeg etter fødselen fordi de var vonde og upraktiske ;) Så kjøpte vanlige uten innlegg og var superfornøyde med dem.. Gikk opp en str i svangerskapet og ytterligere 2 str når melkeproduksjonen kom igang.. Har tatt vare på de jeg hadde sist så kjøper ikke noen nye før etter fødselen når jeg ser hva som trenges ;)

På "mobben"

Jeg har bare kjøpt 2 pakning uten spiler fra lindex. Har ikke så lyst å bruke så mye penger på amme bh når jeg enda ikke vet hvordan det blir og hvordan str jeg kommer til å bruke.

Jeg kjøpte på lindex og h&m tror jeg.. men www.ammebutikken.no har myyye i utvalg.. kjøpte amme singletter derfra, noe som var super praktisk! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Har foreløpig bare kjøpt en ammebh, vil se ann behovet og størrelse når melka har kommet ;)
Jeg kjøpte en bravado ammebh fra vitusapotek:
http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-868298.aspx
Kostet 399kr der, ser den er noe dyrere hos ammebutikken ;)
Om du svarer på brukerundersøkelsen deres når du kommer inn på nettsiden deres gir de deg 10%rabatt på et kjøp (ikke kun et produkt altså). Var kjapt og enkelt å svare på undersøkelsen ;)

Har kjøpt en så langt bare, sånn for starte med og så får jeg se hvor mye disse puppene vokser. Fant en side www.glammom.no der de hadde noe litt utenom det vanlig. Skal kanskje bestille der når jeg ser hva jeg trenger.

Har ikke kjøpt enda..så de hadde på sparkjøp...:P vet ikke hvordan de er men?? Der har de mamma/gravid truser og:D

Har foreløpig bare kjøpt en ammebh, vil se ann behovet og størrelse når melka har kommet ;)
http://www.vitusapotek.no/Products/NMD default Catalog/PID-868298.aspx
Om du svarer på brukerundersøkelsen deres når du kommer inn på nettsiden deres gir de deg 10%rabatt på et kjøp (ikke kun et produkt altså). Var kjapt og enkelt å svare på undersøkelsen ;)

Har den Bravado bhen der etter forrige ammeperiode. Superdeilig bh!
Har en annen litt mer finslig bh fra samme merket som jeg også er kjempefornøyd med ;)
Tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen nye bher nå før jeg evt. ser at det blir behov for det.

Jeg anbefaler da ABSOLUTT HotMilk sine :)
Bestill fra denne siden:www.nursingbra-shop.co.uk/Hotmilk Kjempebillig utsalgspris, kjempebillig frakt, og slapp unna tollen begge ganger jeg bestilte :P :D De kom på rundt 260-270 kr per BH. Og de er LEKRE!!

Jeg liker også både spiler og innlegg i mine vanlige BHer, og ble VELDIG positivt overrasket over passformen og løfteegenskapene til HotMilk sine :) Jeg bruker mine to allerede nå, sånn at jeg får "gått de inn" litt.

Det var lett å finne str også om man følger rådene på siden nøye (og husker at det er AA og ikke A som er den første strørrelsen når man skal telle seg oppover)

Change har noen super lekre med spiler og det hele ;)
jeg for min del venter med å kjøpe pga puppene vokser så utrolig mye når melkeproduksjonen begynner,har allerede gått opp 2 str,og vet av erfaring at dette bare er begynnelsen :/

Har også bestilt fra ebay, og de er så gode. Kjøpte en på hm, men den var så rar, så den likte jeg ikke, muligens jeg som har kjøpt feil str:salut Sist gang kjøpte jeg på cubus og var veldig fornøyd med de. Angrer på at jg kastet de.

Prøvd fra h&m jeg også, men de er det bare å kaste.
Må ha noen som ikke har spiler i seg, for det kan stoppemelkegangen, også er det mer behagelig uten.
Bravado sine er helt fantastiske, superfantastiske! Men dog litt dyre i pris.
Nå har jeg prøvd meg på et par fra e-bay, etter tips fra lalita over her, så får vi se hvordan de blir :)

Bravado har jeg også, den jeg har vært mest fornøyd med av alle jeg har hatt!! :)

Har ikke kjøpt enda..så de hadde på sparkjøp...:p vet ikke hvordan de er men?? Der har de mamma/gravid truser og:D

Finnes det egne truser til oss også? :P Det viste jeg ikke ;)
Jeg har kjøpt ammebh`er på mammashop i byn. Veldig gode, litt dyrere enn lindex og hm.
Men de ga god (!) støtte, noe jeg er avhengig av. :)

Finnes det egne truser til oss også? :p Det viste jeg ikke ;)
Jeg har kjøpt ammebh`er på mammashop i byn. Veldig gode, litt dyrere enn lindex og hm.
Men de ga god (!) støtte, noe jeg er avhengig av. :)

Jaaa,hehe...gravidtruse heter det..sorry uttrykket men, ugly as hell var de:P

http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-868298.aspx
Bravado e bare helt fantastiske!:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Back
Topp