Hvor kjøpe sykkel til de minste?

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
I disse coronatider prøver vi jo å bruke tiden på ting vi ofte ikke har tid til ellers. Frøkna på 3 ønsker seg en sykkel, men kan ikke sykle helt enda. Bruker balansesykkel hjemme nå.
Tenkte å finne en til ikke så gæli pris, i kjønnsnøytral farge. XXL har kun rosa og blå, noe jeg helst vil styre unna.

Har noen erfaringer med 12" sykkel fra biltema? Eller jollyroom?
Evt andre steder hvor de koster rundt 1000-lappen :)
 
Nå spør jeg om erfaringer rundt ulike butikker, så fint om kommentarene kan være i tråd med spørsmålet mitt :)

bare tenkte utvalget kunne bli større, og få bedre sykkel billigere enn butikk. Men hey, sorry!
Men da vil jeg anbefale deg å bruke en lokal sportsbutikk, de har også muligheten til å bestille sykkel til deg som er i butikken til lik tid som en fra en nettbutikk, OG du får den ferdig montert og oljet
 
bare tenkte utvalget kunne bli større, og få bedre sykkel billigere enn butikk. Men hey, sorry!
Men da vil jeg anbefale deg å bruke en lokal sportsbutikk, de har også muligheten til å bestille sykkel til deg som er i butikken til lik tid som en fra en nettbutikk, OG du får den ferdig montert og oljet

Jeg spør om erfaring fra biltema eller jollyroom som et alternativ :) tar naturligvis turen innom sportsbutikken her, men utvalget var så som så.
 
Jeg spør om erfaring fra biltema eller jollyroom som et alternativ :) tar naturligvis turen innom sportsbutikken her, men utvalget var så som så.
Men du spurte også om andre plasser med steder med sykkel til 1000-lappen. spør de i butikken om de har muligheten til å bestille sykler fra heftet de pleier å ha under disken. De fleste gjør det
 
Men du spurte også om andre plasser med steder med sykkel til 1000-lappen. spør de i butikken om de har muligheten til å bestille sykler fra heftet de pleier å ha under disken. De fleste gjør det

Som sagt har jeg vært innom sportsbutikken her, og det var veldig lite de kunne skaffe til den prisen jeg ønsket.
 
Har erfaringer med sykler fra Biltema og jollyroom. Det er der som andre steder man får det man betaler for.
Ville nok i likhet med marrylou kjøpt brukt på Finn hvis du ønsker en mer kvalitetssykkel til den prisen,
 
Har erfaringer med sykler fra Biltema og jollyroom. Det er der som andre steder man får det man betaler for.
Ville nok i likhet med marrylou kjøpt brukt på Finn hvis du ønsker en mer kvalitetssykkel til den prisen,

Har hatt gode sykler til den prisen før, men ikke fra biltema og jollyroom. Brukt blir ikke aktuelt denne gangen.
 
Har hatt gode sykler til den prisen før, men ikke fra biltema og jollyroom. Brukt blir ikke aktuelt denne gangen.

Vil ikke si at syklene verken fra Biltema eller jollyroom er dårlige så da ville jeg bestilt og heller returnert hvis du ikke er fornøyd.
 
Er jo bare å prøve og heller returnere om det ikke går :) Det er verdt å tenke litt på vekt på sykkelen og, lettere å mestre en lettere sykkel og ser den simpleste på Biltema er litt over 3 kg tyngre enn den vi har planlagt til nesten 4-åringen som skal få pedalsykkel.
 
Back
Topp