hvor kjøpe progesteron tabletter? Link?

Lillefire

Blir kjent med forumet
Finner bare kremen.. noen som vet om en får kjøpt tabletter på nett reseptfritt? Link? :)

Ville ikke anbefalt å kjøpe over nett, du vet aldri hva tablettene egentlig inneholder. Det er heller ikke lovlig å få det tilsendt fra utlandet fordi det er reseptpliktig i Norge, så det vil bli stoppet. Om du er i kontakt med Hausken kan vel de enkelt ordne en elektronisk resept for deg? :)

Ok ja jeg har ikke funnet noe på nettet som selger, så det er nok noe jeg vil ta opp med Hausken.. Snakker i telefonen men kan ta litt tid før vi får time da det skal passen for oss begge to.. Jeg har lest litt om kreft faren med å få i seg østrogen osv.. så kommer ikke til å ta noe som er risikofyllt. Lærer nytt hver dag. Men har nå bestillt kosttilskuddet More Woman, som er ufarlige :)

Høres lurt ut å ta det med ekspertene [emoji4] de har best grunnlag for å vurdere om du trenger det, og du bør også snakke med de dersom du er bekymret for eventuelle bivirkninger.
Om du skal igang med noe behandling av noe slag er det veldig lurt å nevne hva slags kosttilskudd/urter/andre ting du bruker sånn at legen eller de på apoteket kan sjekke at det går godt sammen eller om det er viktig å kutte ut noe for å ikke få uønskede effekter av de sammen. Lykke til [emoji4]

Back
Topp