Hvor kjøpe babynest?

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hei! Prøver meg her inne å spørre da sikkert mange av dere har kjøpt eller vet om noen som selger babynest? Går meg litt vill i jungelen av ulike som selger, og vil høre litt erfaringer fra andre.

Hvor kjøpte dere, evt vet dere om noen som er både flinke og pålitelige med bestillingen? :)

Jeg var på et lokalt håndarbeidsmarked og kjøpte vårt ;) Da kan man se det "live" før man kjøper.

Barnas hus selger også babynest. De er hvite og helt enkle.
Tror vår er derfra :)

Jeg bestilte fra Hjertenest. Hun syr kjempe stabile nest, som holder lenge. Min sønn sover veldig godt i det. Hun leverer til termin :-) Google henne :-)

Jeg kjøpte ett pent brukt som jeg fant på kjøp/salg side på Facebook!

Vintagefleurs på instagram ♡

Endte opp med at jeg bestilte fra lykkefabrikken etter fiaskobestiling fra ei anna som virks litt useriøs.

Men kan iallefall anbefale henne! Holdt tidsfristen hun gav meg og leverte til og med på døra mi hjemme da hun skulle opp til nord :)

Kan anbefale My Beloved Ones. Hun syr masse annet fint også, bl.a. noen nydelige kjoler ❤️

Jeg fant på finn.no. Der var ei dame som sydde selv og solgte. Hun kunne sy på bestilling, og hadde også flere som var ferdige. Sikkert flere av de:)

Lurt å følge litt med på priser da de kan variere en del (500-1000kr).

Lykke til! :)

Bestilte mitt på nerisdesign. Hun syr også selv. Vet ikke hvordan det er, da jeg ikke har motatt det enda.

Back
Topp