Hvor kan man kjøpe barnemadrass i str 55x115

Cermani

Andre møte med forumet
Jeg har en sprinkelseng som jeg selv brukte når jeg var liten, men problemet er at jeg vet ikke hvor jeg kan kjøpe ny madrass med målene 55x115. Standard målene nå er jo 60 x 120. Er det noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe dette i Trondheim-området? :) og skal barnet ligge på skummadrass? Fikk høre noe om gassene som kan komme fra madrassene kanskje ikke var bra for barnet.

Jeg skal bruke en vugge som farfaren min bygget til meg da jeg var baby. Denne har heller ikke noen standard mål så tengte å bruke skumgummi madrass. Men nå ble jeg bekymra! Hvor har du hørt at det kommer farlige gasser fra de? Væææ.

sniker.. gå på jysk å kjøp madrass der til 149 kr, så skjærer du den til selv:-) det gjorde jeg med vår vugge.

Ja var det jeg tengte. Må bare få høre hva dette med gasser fra skum gummi madrasser.

Den babybutikken jeg kjøpte barnevogn på hadde begge størrelser, både den gamle som du trenger og den nye som passer i nye senger. Om du spør på butikkene så kan det jo hende flere har :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

det var bare noen som nevnte det,så jeg ble så bekymret ,for jeg tenkte jeg skulle kjøpe skummadrass og skjære til selv om jeg ikke fant noen i den størrelsen.

Vi kjøpte til minste snuppa på bohus ifjor:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp