Hvor kan man få tak i gode bh'er?

En tråd i 'September 2013' startet av Sandrapusen, 5 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sandrapusen Forelsket i forumet

Jeg sliter så med ømme bryst. Jeg har ganske store bryst fra før. D-cup. Så nå er det ingen av bh'ene mine som passer godt. Jeg er ikke interessert i å kjøpe bh til 400-500 kr. Kanskje like greit å kjøpe inn ammebh'er eller? :p hehe... HJELP!

2. sukkersøtdetermeg Glad i forumet

Treningsbher er behagelige.. F.eks Pierre Robert :)

3. 1rosa+spire? Glad i forumet

De har super gode tynne silke stoff aktie bh'er på spar kjøp! Har selv dobbel E cup... Jeg kjøpte min første da jeg gikk med Emilie og siden har jeg kun kjøpt de... 139kr kostet se sist jeg kjøpte en drøss. De er ikke vaterte da!

• Liker Liker x 1
  4. Hilla Gift med forumet Septembergull'17 Sensommerbarna 2019

Sparkjøp, kan lete opp link i morgen :) ellers går det mye i PR sine sportsBHer nå, for puppene har blitt så store :O bare 2 av mine vanlige bher passer nå, og de må jo nesten vaskes innimellom :p

5. dollymama <3Mai2015<3 Tilgangsansvarlig VIP Septembermødre <3 Aprilbarna`15

jeg passer ingen..! wæææ... sist svangerskap så vokste de ikke før jeg fikk melk.. så regnet ikke med att de skulle begynne allerede nå..!
    men men, da MÅ det jo bli litt shopping da:):) Hehe..

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

6. Sandrapusen Forelsket i forumet

Ja! jeg vil gjerne ha link :D
    takk takk!

7. Sandrapusen Forelsket i forumet

Synes ikke det er så behagelige jeg. Jeg har en. Men den presser inn puppene. Å det er ikke godt når de er så ømme. Kjennes ut som de skal eksplodere :p

8. Jeg er veldig fornøyd med Triumph sine amme bh'er uten spile, tror de koster 299, men er kjempegode.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

9. Skillz Gift med forumet

Amme bh på Cubus ergodt værtfall ;)

10. Sandrapusen Forelsket i forumet

I morgen blir det shopping av ammebh'er! Veldig tidlig synes jeg, men hvis det er det eneste som er behagelig så må jeg.

11. Hilla Gift med forumet Septembergull'17 Sensommerbarna 2019

BH, disse er supergode nå syns jeg. Ikke ybersexy kanskje, men behagelig for en stor og øm byste ;)

12. Sandrapusen Forelsket i forumet

takk :)

Del denne siden