Hvor kan jeg kjøpe spisskummin/cumin?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
jeg har kjøpt det på matbutikken her....

rema og coop...

Flere Rema-butikker har sånne bokser fra ett merke som heter Raja. Vil ikke anbefale den fra Santa Maria eller Black Boy, de er ikke noe gode. 

mannen sier i hvilken som helst butikk.

Det står sammen med vanlig krydder? Har som sagt ikke funnet det enda, skal sjekke på mega også..

De står med vanlig krydder de Rajah-boksene.

Eller gå på en innvandrerbutikk, da finner du det til halvparten av prisen nesten.

Kummin heter karve på norsk. Så, mulig du kan bruke karve i stedet for spisskummin. [:)] DET finner du i allefall på de fleste butikker [:)]

ORIGINAL: litjpia.tm

Kummin heter karve på norsk. Så, mulig du kan bruke karve i stedet for spisskummin. [:)] DET finner du i allefall på de fleste butikker [:)]

Nei, det har jeg lest at jeg ikke bruke :p Ikke for å være vrang, hehe.. Skal lage hjemmelaget tacokrydder og spisskummin er selve smaken visstnok[:)]

ORIGINAL: *Meya*

De står med vanlig krydder de Rajah-boksene.

Eller gå på en innvandrerbutikk, da finner du det til halvparten av prisen nesten.

Har aldri sett rajah bokser i butikkene her jeg :p Og innvandrerbutikker er det maange mil til :/

Overalt, vanligvis.. Men i hvertfall på Obs, Meny, Maxi ol. [:)]

Kjøpte på Kiwi i dag, faktisk.[;)] Sånne helt vanlige Hindu(?)-glass. De som står sortert alfabetisk. Lette på S, men fant det tilslutt på C for cumin[8D]

Kjøper alltid i utenlandske butikker, men det er i poser, så jeg kjøpte bare et glass som jeg kan fylle opp.[:D]

Jeg får ta meg en runde til i morgen tenker jeg [:)] Kanskje det finnes på helsekostforretning?

Hei,

har alltid kjøpt i innvandrerbutikker jeg også, men har funnet en ny norsk krydderbutikk på nett:) Jeg synes de har litt lite utvalg, men veldig mye bra.

http://www.krydderia.no

håper du finner det du leter etter!

Back
Topp