hissigproppen Forumet er livet 6 Des 2007 #1 Jeg tenkte litt på å lage forskjellige sildetyper til jul til mamma og pappa... Men hvor får jeg kjøpt litt finere glass å ha det på?
Jeg tenkte litt på å lage forskjellige sildetyper til jul til mamma og pappa... Men hvor får jeg kjøpt litt finere glass å ha det på?
Ida82 Forumet er livet 6 Des 2007 #2 Jeg vet ikke helt jeg... Men jeg ville egentlig skrive at: SÅÅÅÅÅÅÅ SØT BEIBI DU HAR!!! Mener da fra dem 3D bildene du har i signaturen[:)]
Jeg vet ikke helt jeg... Men jeg ville egentlig skrive at: SÅÅÅÅÅÅÅ SØT BEIBI DU HAR!!! Mener da fra dem 3D bildene du har i signaturen[:)]
hissigproppen Forumet er livet 6 Des 2007 #3 ORIGINAL: Ida82 Jeg vet ikke helt jeg... Men jeg ville egentlig skrive at: SÅÅÅÅÅÅÅ SØT BEIBI DU HAR!!! Mener da fra dem 3D bildene du har i signaturen[:)] Selvfølgelig er hun den VAKRESTE i heeeeeeeele verden [:D][:D][:D] Tusen takk!! Vi er så stolte, pappa'n mest... Har funnet ut det med glass.. :)
ORIGINAL: Ida82 Jeg vet ikke helt jeg... Men jeg ville egentlig skrive at: SÅÅÅÅÅÅÅ SØT BEIBI DU HAR!!! Mener da fra dem 3D bildene du har i signaturen[:)] Selvfølgelig er hun den VAKRESTE i heeeeeeeele verden [:D][:D][:D] Tusen takk!! Vi er så stolte, pappa'n mest... Har funnet ut det med glass.. :)