Hvor kan jeg finne tights som IKKE sægger??

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Akkurat. Litt lei av å gå med gravidbukser som sklir ned på knærne etter tre meters gange... :(

Tightsen fra H&M er det eneste som ikke sklir på meg også!

Er veldig fornøyd med mammajeansen jeg. Hvis jeg ikke vil gå i tights. De er litt dyre. Bet 399 for de i olastoff, 199 for den svarte. De sitter helt som de skal. 39 dager igjen. Så er absolutt verdt prisen. Er veldig glad i den svarte "treningsbuksa" hos hm og. Litt tykkere enn tights og kn snøres ved ankelen.

Jeg har et par blå mammajeans fra H&M, og ett par svarte. De blå er knall, de svarte er helt krise. Og de er også det andre svarte paret jeg prøvde å kjøpe. Mammatights fra H&M har jeg ikke klart å finne. Er de høye eller lave i livet? Andre tights bare sklir.

Hm har mammatights som er høye i livet. Høy strikk på både jeans og tights jeg har kjøpt der :-)

Jeg har et par blå mammajeans fra H&M, og ett par svarte. De blå er knall, de svarte er helt krise. Og de er også det andre svarte paret jeg prøvde å kjøpe. Mammatights fra H&M har jeg ikke klart å finne. Er de høye eller lave i livet? Andre tights bare sklir.
De er høye i livet, helt oppunder puppene..

Back
Topp