Hvor kan jeg finne stativ til Uro?

Jordbærveien

Elsker forumet
Er det noen som har sett KUN stativ til uro til salgs noen steder?

Vi falt nemlig totalt for en nyyyydelig uro i tre nå i ferien, men den kom uten stativ...

Har ikke lyst på disse plastdings-uroene nemlig, men jeg finner KUN dem når jeg leter... :(

Vet ikke hvor du får kjøpt det.. Jeg har hengt min uro på det stativet til himmelen jeg..[8|][:-]

Hm, det var smart...

Har kjøpt sengehimmel nemlig, men ikke stativ der heller, kanskje jeg skal gjøre det?

kan enten henge krok i taket og ha tråd som henger ned.. det har jeg gjort..ei venninna av meg kjøpte sånn stativ i tre.. men uroen kom for nærme si hu lille ligger så høyt oppe enda... men du kan sikkert få kjøpt i butikker som selger treleker og litt sånn håndlagete ting..

Du kan jo kjøpe stativ til himmelen hvis du har kjøpt himmel[:D] Uroen min passet perfekt der ihvertfall![:D]

Spørs om det blir stativ til himmel da kanskje ja, hadde egentlig ombestemt meg, men vi får se.

Takk for tips[:D]

jeg kjøpte en kjempefin uro i tøy/stoff, ikke i plast. Den går i hvit, beige og lysebrun og har hengende bamser ned fra en runding.. Med verdens fineste vuggevise [:)] Monterte den i går og jeg syns den henger ALT for lavt, nesten nede i sengen..enda den er justert på det høyeste.. Så sa min glupe mamma at det bare var å henge den i en tråd fra sengehimmelstativet, så det skal jeg gjøre.

Må nok bare innse at jeg må bruke litt fantasi ser det ut til:p

Men det blir nok enten etter sengehimmel-stativ dersom vi kjøper det, eller krok i taket og f eks silkebånd.

Back
Topp