Hvor kan de ha billige ammeBH'er i stor str?

mammat2

Flørter med forumet
Vet dere av noen butikker/nettbutikker som selger ammeBH i store størrelser som ikke koster flesk?​

Kjøpte et par på H&M i str 80E, de passer greit rundt, men for små i skåla, å puppene blir jo enda større når melkeproduksjonen starter:/ finner ikke større på butikken i allefall, å 4-500 kr for en bh er kansje værdt det, men vil helst betale mindre....

Jeg kjøpte noen på ammehjelpen.no De er i størrelse m-l-xl og er veldig myke og gode. BHen er i stretch stoff slik at cupen regulerer hvor store de er ettersom hvor store puppene blir. Har ikke fått testet dem med melk enda da jeg venter førstemann, men syns de virker veldig lovende. Godt å ikke trenge å tenke alt for mye på cup størrelsen som jeg ikke aner hva blir :p

Jeg har bestilt noen fra Swegmark på Ellos, og de er veldig gode. De er uten spiler, og minner litt om sports- bh (ikke så stramme da). Jeg har noen med spiler fra Change, og de er veldig gode. I tillegg har jeg noen fra abecita, som også er gode.

Jeg har også store pupper, og større blir dem når jeg ammer, så jeg har kjøpt noen dyre og gode. Det er veldig viktig for rygg og nakke å ha bh'er med god støtte. Jeg tror ikke du vil bli fornøyd med de billigste bh'ene. Kjøp heller to hvite og to svarte som er gode, og vask dem for hånd på kveldstid. Det kan jo hende du ikke kommer til å amme så lenge og når den verste brystsprengen er over, kan puppene bli mindre.

Du kommer ikke utenom 4-500 kr når du har en stor størrelse, sånn er det bare. Vet det av egen erfaring. Bruk mindre penger på noe annet i stedet :-)

Er vel det samme med amme-BH'er som med vanlige BH'er dessverre. Skal du litt opp i størrelse så koster det! Men de på ammehjelpen så gode ut, samtidig som du ikke trenger å tenke like mye på cupstørrelse.

Tror jeg har sett at de har på lindex, og de har jo gjerne litt større størrelser :) hvis ikke så er ebay et veldig godt alternativ faktisk, bare dobbelsjekke at du finner rett størrelse og helst bestill fra usa eller england da kina osv har veldig små størrelser :) også har du glammom.se
De har mye sexy ammebher og i alle størrelser, men litt usikker på pris der :)

Bestilte en fra ammehjelpen. Tok de målene som de sa man skulle å fikk i posten i god tro! Helt feil altfor stoor.. Så tok en mindre 85 til 80. Med samme cup. Altså E faktisk. Den er ok. Var utrolig mange hekter så kunne sikkert hatt 75, da jeg regner med jeg blir litt slankere rundt under brystene. Vanskelig å finne en som passer skikkelig syns jeg.. Prøvde en fra Cubus i 80 E. Å den var ALTFOR liten!!( var salg på min så betalte bare 200-300 tror jeg.)

Kjøpte på ebay. 2 stk for ca 700 kr inkludert frakt. Ikke fått noe toll da jeg ba selgeren om å skrive gave på pakken. Billigere enn Change og da mine pupper er større enn maks str ammebh.

Back
Topp