Hvor innteresert er pappa'n?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Dette er vår nr 2. D var han som var mest på at d var på tide igjen, siden han er en del år eldre å ville ikkje bli ein "gammel" pappa. Ville jo selvfølgelig jeg også då:-):-) nå begynner d å bli en liten kul på magen. Kan se ut som jeg har svelga en håndball på størrelsen når jeg ligger, så kula kjennes godt.. :-) men d er liksom ingen interesse å spore. Han spør ikke om jeg kjenner noe eller noe som helst. Ikke en hånd for å stryke over magen.. Er d bare vi damer som blir knytta til kula så fort. Han felte jo en tåre når vi var på ul med første man så håper jo innteressen snart melder seg.... Men hormonell som jeg er så er jo dette nær verdens undergang.. Hehe:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Han er interessert, dette er et veldig ønsket barn fra begges side. Når vi snakker om babyen og den kommende babytiden er han giret, men det er ikke slik at hele verden dreier seg om graviditeten min og at han ikke tenker på annet. Det er vel sikkert bare slik det er tenker jeg. Jeg har dette knøttet i magen min, jeg har alle symptomene og må ta alle hensyn, dermed er det jeg som tenker mest på det. Det blir nok mer interessant når han kan kjenne spark utenpå magen min, og selvfølgelig når babyen kommer ut og han kan holde og kose med den.

Sniker litt hos dere jeg.. ;) her har ikke jeg kommet like langt som deg da, men føler heller ikke den største interessen fra samboeren enda, selv om han nesten var den som var mest klar for nr. 2 :p kan hende jeg forventer litt mye også da, men et spm som feks. «Hvordan har du det?» hadde jeg vert veldig takknemlig for! :)

Her er samboer faktisk kjempe intressert :)
Også baby nr to her.
Han spør hele tiden om hvordan det går, får ikke gjøre ting om han ser at eg får vondt i ryggen eller begynner å halte litt pga støtene fra rumpa og ned i foten.
Å i går hadde han invitert venner for å feire bursdagen sin, og da satt han og strøyk på magen innimellom og var så stolt for hver gang det kom personer og gratulerte med den lille i magen :love7

Her er det òg nummer 2, men det var nok mest stas med nummer 1 :) var med på tidlig UL da så klart :) hilsen fra august 8-)

Jeg får spørsmål flere ganger om dagen om det går bra osv :) og hver kveld stryker han meg på magen og sier natta babyen <3

Her er han egentlig veldig interessert, det er bare ikke alltid det vises :)
Han er veldig opptatt av både meg og babyen at vi har det bra.
Og ikke minst sikkerheten på alt.
Når det handler om utstyr så er det best å kjøpe nytt mener han, med mindre det er ting vi har brukt før selv. Kun da en vet hvordan det er blitt behandlet ;)
Han sitter hele tiden og myser på nettet etter kupp å handle til babyen :)

Nja... Ultralyden ser han veldig fram til, men er vel ikke sånn kjempe interesse enda. Var ikke sånn kjempe interessert i første sv.skap heller, men han tar igjen når det virkelig gjelder ;)

For vår del var ikke dette planlagt, så kom som et lite sjokk.
Sjokket har lagt seg for lenge siden nå, men trenger fortsatt litt tid for å modnes.
Han er likevel med ut å kjøpe utstyr osv., og har vært med meg til jordmor de gangene jeg har vært der.
Han blir jo også med på ultralyd, og tror det hele blir mer virkelig da. :-)

Forrige graviditet var det på samme måten; ikke planlagt.
Men var interessert i spark, hadde tenkt på navn osv. Men den virkelig store interessen kom da han holdt babyen for første gang! <3 Smilte fra øre til øre, og det var såvidt jeg fikk holde henne. Bleieskift osv. gjorde han også. Jeg slapp rett og slett ikke til i førsten! :-)

Her er pappaen kjempeinteressert:) han ble ikke så mye inkl da han skulle ha forige (med en annen),og er redd for at det skal skje igjen.
Han kysser og stryker på magen,prater med den og spør hver dag hvordan den har det og jeg :) og minner meg hver dag på hvor mye han gleder seg...kjempestas! :D

Sent from my HTC Desire HD A9191

Her er pappaen kjempe interresert!! :D han har vært med til både lege å jordmor og kommer nok til å være med de andre gangene også :) han koser med magen hver eneste dag, spør ofte om jeg kjenner spark og spør hver eneste dag om hvordan vi har det <3 dette er vår 1. og babyen har vært veldig ønsket lenge :) han snakker med kompiser om det hele tiden og er veldig med :) syns det er kjempe koselig<3

Back
Topp