Svarer det samme her som jeg svarte i en lignende tråd for noen dager siden jeg, mitt absolutt favoritt sted over alt annet når det kommer til å reise med barn : Sunwing Rhodos!
Der har man alt på et sted: 3 resturanter, masse forskjellige basseng på hotellet, ligger så og si på stranda, butikk på hotellet hvor man får kjøpt bleier og ferske rundstykker og egentlig alt annet man kunne trenge, lollo og bernie land som er som et lite lekeland med masse aktiviteter for barna, kan melde dem på aktiviteter med lollo og bernie og guidene så har man barnefri en times tid hver dag hvis man ønsker. Afterbeach show kl.5 for barna, og så barneshow kl.8 om kvelden og så familie show kl.9. Barn under 13år eller noe spiser gratis på barnebuffeen på ene resturanten. Sportbar og en vanlig bar på hotellet, flotte leiligheter. Tennisbaner på hotellet, minigolf på hotellet, fotballbane, treningssenter, ungdomsklubb med aktiviteter for større barn....
Google Lollo og Bernie hvis du ikke har hørt om dem før, de er rundt på hotellet meste av dagen, kjempe stas for unga....
Har vært der hvert år siden jeg var 7år med min familie, og etter jeg selv fikk barn har vi begynt å reise dit vi også