Hvor i Norge, er den fineste plassen du har vært?

Spinners

Glad i forumet
Ja, dette lurer jeg på i dag :p

For meg må det være nord. Midnattssola i Saltstraumen var magisk! Da var jeg vel 12-13 år, og ble veldig fascinert :)

Jeg liker meg veldig godt på sørlandet jeg:) kristiansand og lyngdal er fine steder:)❤️ er ikke så veldig bereist i norge da:p

Lofoten ❤️

Lofoten eller hvilken som helst plass ved havet på nordvestlandet.... eller Rondane :D haha klarer ikke velge for jeg er så fasinert av hvor vakker Norge er med all den vekslende naturen :) skulle gjerne ha sett enda mer

Rondane er en av de fineste stedene synes jeg :-)

Finse og det å gå over vidden fra Finse til Aurland har vært mest fantastiske turen.. :) ellers er Sogn og Fjordane og Møre veldig flott... :)

Rondane <3 Og vi er så heldige å ha hytte der oppe =)

Geiranger! Og der bestemor bodde, Vikebukt i Vestnes.

Lofoten selvfølgelig <3 min hjemplass <3

Lofoten er flott! Mamma og den siden av slekten er derfra, så jeg har vært der endel ganger. Har tilogmed Lofot-bunad!

Må si finnmarksvidda å senja :D

Er veldig mange plassar, men synes "verdens ende" er utruleg flott, Årdal - sjølvsagt. Ein heilt utruleg flott natur og inngangen til Jotunheimen ❤️ og siste post i Norges lengste fjord ❤️
Men synes også at Harstad er utruleg flott på sommaren, når ein går på tur med midnattssola ❤️

Er veldig mange plassar, men synes "verdens ende" er utruleg flott, Årdal - sjølvsagt. Ein heilt utruleg flott natur og inngangen til Jotunheimen ❤️ og siste post i Norges lengste fjord ❤️
Men synes også at Harstad er utruleg flott på sommaren, når ein går på tur med midnattssola ❤️
Harstad?? :p haha :p

Harstad?? :p haha :p

Ja :) Fekk nokon utruleg flotte bilder når me gjekk på ein eller anna topp eg ikkje hugsar navnet på. Og når me tok båten utover til sånne små odder (?) med kvit sand osv.

Ja :) Fekk nokon utruleg flotte bilder når me gjekk på ein eller anna topp eg ikkje hugsar navnet på. Og når me tok båten utover til sånne små odder (?) med kvit sand osv.
Ja, da er det nok fint :) så for meg vandring i harstad sentrum, og det er ikke akkurat noe høydare :p

Å sitte på Fløyen å se ut over hjembyen min Bergen må være noe av det fineste <3 Og hele kyststripen langs Norge ;) Hadde ikke klart meg uten muligheten til å se utover havet :)

Er mange mange fine plasser i Norge! Jeg liker meg selvfølgelig godt her på Toten, men spetakulært er det ikke ;)

Back
Topp