Hvor i magen sparker det mest?

Lisee

Elsker forumet
Hei igjen alle sammen:)

Lurer på hvordan barnet deres ligger, jeg. Den siste uken har mitt lille Nurk ligge mye med beina nedover og sparker så det suser rett ned. Av og til treffer det skikkelig innertier på blæra, og jeg hopper til[:D]
Andre ganger kjennes det nesten ut som han sparker ned i tarmene... Også plutselig er sparkene ved navelen, så jeg tror han turner skikkelig inni der[:)]

Hvordan er det med dere?

Nå syns jeg hun sparker overalt egentlig...Kanskje mest rundt navelområdet[8|]

Legen sa at han har lagt seg med hue ned, og ryggen mot venstre, så alle spark fra beina kommer som DE rare bulkene øverst på magen til høyre. Sånn har det vært lenge - helt fra jeg kjente liv har det vært høyresiden som får gjennomgå.

Gubben mente han la opp til å bli keeper, siden han slengte seg sånn til siden hele tiden. [:D]

Og så prikker det med albuer eller hender eller hva det nå er, gjerne nede ved blæra så man må løpe på do. [:@]
Kult at det rører seg, man kan jo ikke klage på det. Selv om man ikke får sove...[8D]

jenta mi har også lagt seg med hode ned....sparker da mest rett opp, så ribbein får skikkelig gjennomgå! (begynner og bli ganske sår...)[&:]
blæra får også gjennomgå av boksing og slåing.
plutselig så stikker det en liten fot ut i mellomgulvet, helt sprøtt[:D][:D]

får virkelig følsen av at babyen snart er her nå[;)]

Her går det i tversoversparking/boksing om dagen. Han har lagt seg på høyre side med beina skrått over mot venstre slik at når han er i skikkelig godslag så sparkes det på venstre side og bokses på høyre - gjerne samtidig slik at hele magen nærmest rister.
Særlig moro når jeg sitter på venteværelset på legekontoret el på buss/tog slik at de som sitter nærmest meg titter forundret ned på magen min.

I litt stillere perioder (dvs når jeg ikke kjenner fullt så mye) så merker jeg at han har snudd seg med beina ned og kjenner heller små støt ned mot blæra. Ikke særlig behagelig akkurat, men så lenge det er liv så skal jeg ikke klage! [:D][:D]

Har egentlig alltid kjent spenning nedover, og som andre her sier, så er det innertier på blæra ganske ofte. Hopper litt i stolen då ja! He he.
En gang har eg merka slag over navlen, og det var ganske sprøtt. Sat i kontorstol på jobben, og plutselig bula det ut oppå magen! He he, moro å sjå på! Men han/hun snudde seg raskt tilbake og inntok skuddlinja nedover ja!

Syns det sparkes og slås i alle retninger jeg.. He he. Men merker det mye rett ut på magen. Og nedover mot blæra. Men det er mye harde kuler og buling utover innimellom, så det er nok noe turning inni der.. [:)]

har vært kjempe masse liv i magen altså,sist jeg var til kontroll hadde han lagt seg med hodet ned,så jeg får noen kraftige spark i ribbeina!! hehe.

Nå om dagen er det mest spark over navlen på midt på og på venstre side så blir moro å se om han evnt har snudd seg når jeg skal til kontroll på fredag. Synes magen har blitt mye lavere enn før også, men den strutter fremdeles noe skikkelig! Morsom å se at det ikke bare er jeg som har spiss mage ref bildet til millemax! [:D] [:D] Den var t.om spissere enn min..

Back
Topp