Hvor i magen kjenner dere spark?

Trollemor

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Jeg kjenner stort sett bare nede ved trusekanten på høyre side. Har av og til kjent oppe ved navlen også, men det hører til sjeldenheten. Er 22+0 uker i dag. Det er skikkelig spark, som kan ses og kjennes utenpå også.
Jeg har morkaken foran, høyt oppe på venstre side sa de på UL.
Har kjent så mye mer i hele magen med de 3 andre, men det er vel kanskje pga morkaken jeg kjenner det så sentrert et sted nå…
Hvor kjenner dere sparking bevegelser?

Jeg kjenner mest bevegelser, ikke så mye spark. Og mest oppe på høyre side. Har også morkaken foran.

Ca samme sted som deg, kjente en periode rett ved der ribbeina begynner og men mest ved trusekanten. Er 21+6 nå. Har også morkaken forran

Jeg kjenner på begge sidene rett under navelen, eller i blæra. Ikke midt foran. Morkaka er foran over det gamle keisersnittarret, regner med midt på.

Kjenner det stort sett nederst i magen, ut mot sidene. Men på morgenen kjenner jeg det høyere opp, før jeg har stått opp. Vrir meg så mye på natta at hun sikkert havner opp ned. Mannen kan kjenne de kraftigste sparkene nå, men har ikke sett dem utenpå ennå. Er 21 + 2

Kjenner det nede ved trusekanten mest på venstre side, og mye oppe ved siden av navlen, har morkaken bak :) Er 21 uker

Kjenner både spark og bevegelser ved navlen på høyre siden. Er i uke 21, har morkaken bak :)
Ikke meningen å kuppe tråden. Bare lurer om det er spesielle tider på døgnet hos dere? Eller ved spesifikk aktivitet?
Han er som regel mest aktiv på kvelden etter jeg har lagt meg, eller kl 06 på morgenen.. :dance018

20+5
Nede ved trusekanten, på sidene, ovenfor navelen. Egentlig jevnt over alt. Men jeg har alltid hatt turnere i magen. Da jeg gikk gravid med første så det ut som jeg hadde en ailien i magen. Kusina mi holdt på å dø da hu så frøkna inni der snu seg fra den ene siden av magen til den andre. Hele magen skiftet fasong sånn som du kan se på film noen ganger :shifty: :hilarious::hilarious:

Kjenner både spark og bevegelser ved navlen på høyre siden. Er i uke 21, har morkaken bak :)
Ikke meningen å kuppe tråden. Bare lurer om det er spesielle tider på døgnet hos dere? Eller ved spesifikk aktivitet?
Han er som regel mest aktiv på kvelden etter jeg har lagt meg, eller kl 06 på morgenen.. :dance018
Samme tider hos meg! Men igår og iforgårs var det voldsomt leven på ettermiddagen! Kjempegøy!

Kjenner spark på begge sidene under navlen og innimellom på morgenen høyere opp på høyre side. I starten var det ofte ikke før rundt kl. halv ti på morgenen, men nå virker det som om han prøver å finne en annen døgnrytme :D

Kjenner innmellom fra navel og ned til trusekanten. Ikke noe regelmessig enda, det var det heller ikke med første på denne tiden her. 20+2

Jeg kjenner rundt i "hele" magen, så langt opp som livmora har kommet værtfall. Fra trusekanten/blæra og opp ved navlen. Er 19+6 i dag og morkake bak. Han her er aktiv gjennom hele døgnet:)

Mest spark på min høyre side av magen, cirka like høyt som navlen. Men ellers kjenner jeg bevegelsen inni hele magen.

Kjent kun en liten «plopp» én gang for en uke siden, er nå 19+4. Morkaka ligger foran og er første, så ikke uvanlig å ikke kjenne noe…

Kjent kun en liten «plopp» én gang for en uke siden, er nå 19+4. Morkaka ligger foran og er første, så ikke uvanlig å ikke kjenne noe…
Lettet å se at noen har det likt som meg! Kjent bobling et par ganger, men ellers ingenting. 19+2 med morkaken foran og første graviditet…

Ned mot skambeinet når jeg sitter/står, men over hele magen når jeg ligger :)

Lettet å se at noen har det likt som meg! Kjent bobling et par ganger, men ellers ingenting. 19+2 med morkaken foran og første graviditet…
21+5 i dag, førstegangs med morkaka foran og jeg er fortsatt ikke egentlig sikker på om jeg kjenner baby eller tarmbevegelser :happy090

Har litt kynnere, så kjenner at livmoren er lokalisert på høyre side av navlen og jeg kjenner en gang i blant noen dult på den siden som jeg innbiller meg er baby. Har kjent det oftere siste uken, men ikke daglig ennå. Tror det bare er å være tålmodig:)

Førstegang, med morkake foran. Kjent lillegutt siden 19+3. Tror jeg kjenner han mest på sidene av livmor, men det er inni, og syns det kan kjennes ut som forskjellig hver gang :)

Førstegang, morkake foran. Er 23+2. Kjenner egentlig spark overalt, men mest på sidene og opp mot navlen. Føles som en aktiv liten gutt, og kan ofte kjenne utenpå magen hvor han ligger :Heartred

Back
Topp