Hvor i landet

Så kjekt at det er en del fra rogaland, og fra jæren område, da blir det gøy med treff senere...[:)]

.

ORIGINAL: bridgemamma

Rogaland, Jæren her

sign

ORIGINAL: *Sperminator*

Så kjekt at det er en del fra rogaland, og fra jæren område, da blir det gøy med treff senere...[:)]

ja det kunne vært noe.... vi får se ka som skjer etterhvert :) hehe....er ikke alle som går like godt ilag, men greit å treffes og se om det er noe "kjemi" der.... blir nok ekstra spesielt med så mye hormoner i sving :P

Akershus, sør for Oslo[:)] Alt jeg kommer med foreløpig[8D]

ORIGINAL: Ønsker en engel

ja det kunne vært noe.... vi får se ka som skjer etterhvert :) hehe....er ikke alle som går like godt ilag, men greit å treffes og se om det er noe "kjemi" der.... blir nok ekstra spesielt med så mye hormoner i sving :P

Stemmer det ja [;)] Men som regel pleier det å gå seg til på treffene, er jo flere folk som treffes, og de man føler man ikke går i lag med kan man prøve å unngå. Har vært på treff før jeg, og da har det vært kjekt og gått greit [:)][;)]

Sunnfjord her[:D]
men bur i bergensområdet for øyeblikket[8D]

ORIGINAL: Ønsker en engel

Stemmer det ja [;)] Men som regel pleier det å gå seg til på treffene, er jo flere folk som treffes, og de man føler man ikke går i lag med kan man prøve å unngå. Har vært på treff før jeg, og da har det vært kjekt og gått greit [:)][;)]

oki :) blir spenndene å se :)

Rogaland, sandnes

Oslo[:)]

Nordtrønder som er bosatt i Buskerud!

Dytter [:)]

Sandnes ;) men jeg ER ikke derfra.. er innflytter ;) føler meg litt fersk for har bare bodd her siden feb 08, blitt kjent med litt folk, men er alltids åpen for å bli kjent med flere...

[:)]

Back
Topp