Hvor i allverden er symtomene??

snart3?

Forelsket i forumet
Jeg har to fullgåtte svangerskap og 3 sa bak meg, og nå sitter jeg her å ikke merker noen ting. Første tegn på at jeg var gravid alle gangene var sykt ømme pupper. Kunne ikke ha på meg bh en gang, og nå er de mensen ømme. Men de har kanskje forandret seg litt de siste dagene.

Ellers har jeg en energi jeg ikke aner hvor kommer fra :) , finnes ikke trøtt eller kvalm. Men det kan jo brått komme! Flere som har det slik?
Begynner jo nesten å lure på om jeg er gravid, men testene viser det jo :)

Jeg hadde ingen symptomer med min første :-) kvalmen og trøttheten kom ikk før uke 12 :-) ellers følte jeg meg kjempe fin i formen, ingen plager. Nå er det noe helt annet, kvalm,kaster opp, murringer og trøtt konstant og er nå 6+1 :-) så stor forskjell

Jeg har lite symptomer, litt ømme pupper, men ikke sånn som med førstemann, da kunne jeg ikke sove på magen, og det kom før positiv test. Egentlig ingen murringer og ganske normalt energi nivå. God appetitt har jeg da ;) Kvalme og oppkast kom i uke 8 med førstemann, så tror ikke jeg er klarert det ennå :p Men går jo ann å håpe!

Lite symptomer her også, glemmer jo helt at jeg er gravid av og til. Føler meg fresh! Masse energi!

Me mine to første hadde æ lite symptoma, pitte litt kvalm et par daga berre å en del nedpress å lavt blodtrykk mot slutten, mens me ho minste va æ dårli fra første stund( hadde gått på medisin då i forkant), kvalme, utmattelse, svimmel, bekken osv, så va heilt anderledes. Veldi spent nu korsen d kommer t å bli. Veldi trøtt t nu då, å litt ont i ryggen, men ikkje no meir enn d enda, så satse på et problemfritt svangerskap nu:)

Jeg har to fullgåtte svangerskap og 3 sa bak meg, og nå sitter jeg her å ikke merker noen ting. Første tegn på at jeg var gravid alle gangene var sykt ømme pupper. Kunne ikke ha på meg bh en gang, og nå er de mensen ømme. Men de har kanskje forandret seg litt de siste dagene.

Ellers har jeg en energi jeg ikke aner hvor kommer fra :) , finnes ikke trøtt eller kvalm. Men det kan jo brått komme! Flere som har det slik?
Begynner jo nesten å lure på om jeg er gravid, men testene viser det jo :)

Har det på samme måte, skjønner ingenting og er redd det er noe galt... Venter så på ultralyd om 1,5 uke for å sjekke at alt er normalt!
Men eg ser jo at det er flere som har det sånn, så vi får håpe det er heilt normalt

Har det på samme måte, skjønner ingenting og er redd det er noe galt... Venter så på ultralyd om 1,5 uke for å sjekke at alt er normalt!
Men eg ser jo at det er flere som har det sånn, så vi får håpe det er heilt normalt

Ja er nok helt normalt, jeg får jo test på test positiv :) Pluss jeg nå har blitt helt sykt trøtt over natta nesten!

Her også er det minimalt med symptomer. Har litt ømme pupper, vond korsrygg, litt Halsbrann og veldig trøtt! Men kjenner meg liksom ikke gravid og siden dette er første, så aner jeg ikke egentlig hvordan det skal føles heller. Blir spennende å dra på ul om 19 dager :-)

Her også er det minimalt med symptomer. Har litt ømme pupper, vond korsrygg, litt Halsbrann og veldig trøtt! Men kjenner meg liksom ikke gravid og siden dette er første, så aner jeg ikke egentlig hvordan det skal føles heller. Blir spennende å dra på ul om 19 dager :)

Jeg tror jeg må dra på tidlig UL i uke 7 jeg også for å se om det er liv. For denne uvissheten ble vanskelig å leve med. Ble liggende og google "ingen symptomer" etter jeg la meg igår og det var dumt siden det jeg leste bare gjorde meg bekymret. Nå er feks alle symptomer borte. Tok en test imorges og streken kom med en gang og ble mye sterkere enn kontrollstreken, så har iallefall HCG innabords.

Jeg tror jeg må dra på tidlig UL i uke 7 jeg også for å se om det er liv. For denne uvissheten ble vanskelig å leve med. Ble liggende og google "ingen symptomer" etter jeg la meg igår og det var dumt siden det jeg leste bare gjorde meg bekymret. Nå er feks alle symptomer borte. Tok en test imorges og streken kom med en gang og ble mye sterkere enn kontrollstreken, så har iallefall HCG innabords.
Ja, ikke sant! Så sitter man og leser om MA og da blir man jo ikke stort tryggere! :-p

Back
Topp