hvor i all verden kjøper dere reductil til 300 kr?

lille iskaffe

Forumet er livet
Jeg må betale 700 for 10 mg jeg[&:] hvilke apotek henter dere dem i a?
 
oki.
 
Oi, hvis det stemmer skal jeg ta ut resepten med det samme... Har kvidd meg pga prisen, har hatt resepten liggende her lenge... 15 mg.
 
Alle apotek, de har gått ned i pris til 390 kr[:D]
 
Åh...helle dussan, så glad jeg ble nå. Nå kan gubben begynne på de å...
 
ORIGINAL: simensmamma

ORIGINAL: lindaen

Hvor får man kjøpt de på nett?? 
Tror ikke du skal bestille de på nettet. For det første så er de svindyre på nettet( Rundt 1000 tror jeg det var) og det er ikke sikkert det inneholder det samme som om du skulle ha fått de på apoteket her. Ville heller tatt en tur til legen og fått respet på det. [:)]

 
Man kan få forhøyet blodtrykk av tablettene, så få resept til lege. Har gått jevnlig i begynnelsen for å sjekke BT.
 
Legen min nekter å gi meg det.. Han mener at man SKAL ha en bmi over 30 for å få de, hjelper ikke enn hvor mye man sliter med både psyke og de siste kiloene..
 
ORIGINAL: lindaen

Legen min nekter å gi meg det.. Han mener at man SKAL ha en bmi over 30 for å få de, hjelper ikke enn hvor mye man sliter med både psyke og de siste kiloene..
et stemmer nok det. Noen leger er veldig strenge på det. Mens andre gir til folk med 28-29 i BMI.
 
ORIGINAL: simensmamma

Så  rart. Jeg fikk uten problem. Han sa jeg fikk det før han hadde målt blodtrykket og veid meg. Snakka ikke om bmi engang. Hvor mye er bmi din på?


25.5.. Så jeg ligger akkurat på grensa til overvekt.. Han bare så på meg å sa at jeg ikke trengte det, hjalp ikke enn hvor mye jeg prøvde å prate med han etter det.. Vi har liksom lysst på to tette barn, men jeg har ikke lysst å bli gravid igjen nå, å trekke med meg disse 5 kiloene inn i et nytt svangerskap.. Da får jeg de jo aldri bort.. Jeg har klart å få bort 35 kilo selv, angrer nesten litt på det nå..
 
oh shit, tuller dere, jeg har sluttet på reductil fordi de har vært så dyr,men koster de bare 390 skal jeg jaggu begynne igjen
 
Back
Topp