hvor/hvordan lære meg å strikke?

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Har så lyst til å lære meg å strikke! Er det bare å kjøpe noen pinner og se på YouTube video? Hehe
Tips?

Pinner og garn er et godt utgangspunkt :) Du kjenner ikke noen som kan lære deg? Ellers funker nok YouTube :-)

Garnstudio har masse filmer der de viser på en enkelt måte forskjellige ting...:) ellers så er d veldig fint om du kjenner noen som kan lære deg d enkleste...:)

Jo har vel en i familien som er grådig flink da;)
Skal høre med henne, og se på videoer imens. :-)

Finn oppskrift på noe du vil lage (ikke start med en genser med masse mønster, start med noe enkelt. En lue, skjerf eller noe slikt). Kjøp garn og pinner, oppskriften foreslår ofte garntype og pinnestørrelse.
Se videoer.

På garnstudio.com finner du veldig mange oppskrifter og hjelpevideoer.

Jeg lærte meg å hekle med denne metoden, og teppet er mye i bruk. :)
baby-teppe2.jpg

Jeg lærte via Garnstudio. :)

jeg googlet meg frem til flere forskjellige steder/videoer for diverse teknikker og slikt så bare prøvde meg frem på de :-) holder for så vidt på med det ennå da, mye igjen å lære meg ennå:-)

Jeg lærte å hekle ved å se på videoer på youtube:p så ja det er fullt mulig det:)

Jeg lærte det av svigers, men Youtube tror jeg kan være til god hjelp. Har lyst til å lære meg å hekle, og da tenkte jeg å bruke Youtube. ;)

Masse lykke til! :)

Brukte internett, er en reser på strikking nå! ;) Hadde litt forkunnskap fra barndommen, men all tenknikk googler jeg som regel video og ser på om jeg ikke skjønner oppskrift. Garnstudio.no og pickles.no har fine videoer!

Back
Topp