Hvor hormonell er du nå?

• Trådstarter Trådstarter Drivved
  • Opprettet Opprettet
D

Drivved

Guest
På en skala fra 1 til 10?

Jeg har nettopp grått mine tapre tårer fordi vi bare hadde hvitost til pålegg som jeg kan spise. [emoji849]

Når begynner disse hormonene å avta? [emoji848]

Jeg ble så glad i går for at jeg fikk et symptom, nemlig hormonell til de grader :hilarious:.
Men jeg blir mest fort sint /irritert og veldig lett stressa. Ikke noe særlig for mannen og barna, prøver å kontrollere det da :)
Skala: 6

Vet ikke hvor lenge det varer, men synes å huske det varer hele svangerskapet hoss meg, værst i første trimester tror jeg. Også er jeg sånn de første 6 mnd etter fødsel også, morro ,NOT!:banghead:
:joyful: Men det har nok også sammenheng med mye hormoner og liiiite søvn pga nattamming.

Skala: 6.
Ble hormonell samtidig som testen ble positiv. Merker at jeg glefser mer en vanlig, og følelser som før gjorde meg opprørt. Kan nå vippe meg av pinnen :P
Mener å huske at det er nå i starten det er verst, og så kommer det tilbake mot slutten når alt blir slitsomt ;)

Tja ifølge mannen er jeg på rundt 7[emoji33][emoji23][emoji23][emoji23] Gråt i over en time fordi vi ikke hadde epler en dag, jeg hadde lyst på og butikken var stengt [emoji85][emoji85][emoji85] Ellers merker jeg at tårene sitter løst og at jeg blir lett irritert[emoji28]

2 kanskje? Var ikke hormonell i det hele tatt sist svangerskap, håper på det samme denne gangen :)

2 kanskje? Var ikke hormonell i det hele tatt sist svangerskap, håper på det samme denne gangen :)
Satser på at du slipper unna da[emoji11][emoji108]

Tror ikke jeg er så ille akkurat nå, men så har jeg også fem dager uten mannen min hjemme :P Er som regel han som fremkaller hormonella :banghead:

Veldig opp og ned! Bakte totalt mislykkede kanelboller i går og da var skuffelsen stor for å si det sånn! Blei noen tårer da du:hilarious:

Tror jeg ligger på ca.5-6 i en skala på 10.
Sover dårlig pga oppvåkning av minsten, da tar jeg lettere til tårer og blir lett stressa og irritert.
:shifty::)

Han tok smør på feil side av knekkebrødet! (Cryface)
Level:5 men er flink til å unnskyld når det er for ille. Forteller han bare: Alt du gjør irritere meg akkurat nå, men jeg elsker deg, bare la meg være litt i fred :-p Begynt å gråte når jeg fikk makrell tomat med storebiter og ikke de porsjonspakkene :p

Her er det veldig varierende. Tror ikke jeg var så veldig hormonell sist, men i går da vi var på butikken begynte tårene og renne bare fordi at deikke hadde den typen kjeks jeg ville ha :s
måtte stå i hvertfall et min og se i taken og blinke for å ikke begynne å hulke :oops:

Selv synes jeg at jeg ligger på 2-3 mn er ikke overbevisst om at samboer synes det samme[emoji23][emoji85]

Hihi, trudde ikke humøret kunne snu så fort [emoji28] fra å ha total latterkrampe av at en av mummikoppene sto litt skeivt i skapet til å bryte ut i gråt over det samme like etter på [emoji28]

Back
Topp