Hvor hip er du?

Jani

Glad i forumet
http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=1445

I mellomsjiktet

Score: 53% Du havner der flesteparten av befolkningen havner; i ingemannsland. Du står ikke i fare for å anlegge spontan bart og flytte til Trondheim, men det er også tvilsomt om du ville slippe inn på suppebarene på Grünerløkka.

Merkelige spørsmål..

Nesten hip

Score: 72% Du har klare tendenser, men du når ikke helt opp til de beste i klassen. Det er ikke smart å prøve altfor hardt, vet du.

Kronisk uhip

Score: 32% Det virker som om kroppen din har en naturlig aversjon mot alt som smaker av trendy ting, og det er det fint lite å gjøre med. Du får trøste deg med at de fleste hippe mennesker er noen klyser likevel, og egentlig ikke verdt å strebe etter i det hele tatt.

Den testen der var teit! Idiotiske spørsmål med alternativer som ikke engang var "meg"![>:]

Du kommer ut som...
Kronisk uhip

Score: 24% Det virker som om kroppen din har en naturlig aversjon mot alt som smaker av trendy ting, og det er det fint lite å gjøre med. Du får trøste deg med at de fleste hippe mennesker er noen klyser likevel, og egentlig ikke verdt å strebe etter i det hele tatt.

Hmmm..

jeg er også Kronisk uhip
Score: 24% Det virker som om kroppen din har en naturlig aversjon mot alt som smaker av trendy ting, og det er det fint lite å gjøre med. Du får trøste deg med at de fleste hippe mennesker er noen klyser likevel, og egentlig ikke verdt å strebe etter i det hele tatt.

Helt greit for meg, for jeg er ikke så opptatt av det allikevel, men mesteparten av spørsmålene fant jeg ikke noe "riktig" svar, så da ble det det nærmeste alternativet...

I faresonen

Score: 38% Oioioi! Her må det virkelig arbeid til om du har lyst til å stå skulder til skulder med Ari og Krompen under Quartfestivalen til sommeren. Flytt til Oslo, abonner på Dagbladet og drikk vin fra kjøkkenglass så kan det være det finnes håp for deg også.

I mellomsjiktet

Score: 61% Du havner der flesteparten av befolkningen havner; i ingemannsland. Du står ikke i fare for å anlegge spontan bart og flytte til Trondheim, men det er også tvilsomt om du ville slippe inn på suppebarene på Grünerløkka.

I faresonen

Score: 50% Oioioi! Her må det virkelig arbeid til om du har lyst til å stå skulder til skulder med Ari og Krompen under Quartfestivalen til sommeren. Flytt til Oslo, abonner på Dagbladet og drikk vin fra kjøkkenglass så kan det være det finnes håp for deg også.

Kronisk uhip.... hmm. hadde vel egentlig regna med det ja..
Meeen jeg trives som uhip husmor jeg....[:D]

70%.nesten hip...skal ikke prøve for hardt[;)]

hehe ingen av de svarene stemte vel heeelt med realiteten men...

I mellomsjiktet

Score: 54%

Back
Topp