HVOR har magen vokst????

Grete71

Forumet er livet
Greitt nok at buksa ikke går igjen lenger, men føler jammen at magen ovenfor buksekanten også har blitt større.... [8|] At livmora allerede presser ting og tang oppover... [8|]

Nå er du litt lengre på vei enn meg men hos meg har jeg en god kul nederst på magen [;)] og magen over det er oppblåst [;)] [8D]

min mage har også vokst en del syns jeg[:)]
man er vel gjerne litt oppblåst også, og noen får jo mage tidlig[:D]

Magen kom fortere denne gangen ja![:D] Er mitt andre barn.
Er 12+2 i dag og i går kveld prøvde jeg å holde inn magen fremfor speilet, men da var det bare øverste del som gikk inn. Fra litt over navlen og ned stikker den ut[:)]
(Har nettopp slanket meg 10kg (før jeg ble gravid), og ble redd for at det var fleskemagen som hadde kommet tilbake.[:o] Har jo spist som en hest frem til nå! Men nå klarer jeg nesten ingenting..[:o])
Men klemte litt og fikk bekreftet at det ikke er det[8D]
Er nok livmora som rydder seg vei oppigjennom, og dytter alt annet opp ja[;)]

ORIGINAL: babyz

vanskelig å si hva som er babymage, oppblåst og rett og slett feit![&:]
men magen er generelt blitt større

må bare signere her....[&:]

Jeg har litt attåt fra før, og siden jeg ser meg selv i speilet hver dag klarer jeg ikke se det så godt. Sambo sa jeg hadde begynt å få litt mage, og det er jo faktisk greit å høre når man er gravid[8D]
Kan ikke fordra jeans lengre, får bare vondt i magen..

Det meste her er nok bare at jeg ikke går og holder inne magen lengre.. men jeg synes bestemt at den har blitt større... og den har vokst over buksekanten.. Gleder meg til det begyner å vises skikkelig, og det ikke bare er fett.....:)

Når jeg stod opp i dag var jaggu magen mer oppblåst enn noen gang. Prøvde å "dra inn magen" men funka dårlig[8D]
Kanskje det er en babymage på vei her..[:)]

Huff, ja... samme følelse her... [8|]

ORIGINAL: LittleYellowDuck

Er 12+2 i dag og i går kveld prøvde jeg å holde inn magen fremfor speilet, men da var det bare øverste del som gikk inn. Fra litt over navlen og ned stikker den ut[:)]
Er nok livmora som rydder seg vei oppigjennom, og dytter alt annet opp ja[;)]

Er 13+0 da, vel og merke

samme her

Magen min har vokst fort, og man ser tydelig at det er babymage [:)] litt ekstra luft og oppblåst "hamburgermage" er det også, det skal jeg ikke legge skjul på [;)][;)]

Back
Topp