hvor har emmaljunga cangaroo blitt av?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
finner den ikke på nett el i katalog....

[:)]

ORIGINAL: veteran

ute av produksjon.

vet du hvorfor?

ORIGINAL: ohBaby!

ute av produksjon.

vet du hvorfor?

Lure eg og på????

Ute av produksjon kanskje? Men er flere fine på finn.no, er nok en del butikker som fortsatt har og. (Om de ikke er inndratt eller noe) [;)]

ORIGINAL: Mirus

Ute av produksjon kanskje? Men er flere fine på finn.no, er nok en del butikker som fortsatt har og. (Om de ikke er inndratt eller noe) [;)]

bare lurer på hvorfor,den virket veldig ok,ser det er masse på finn,men skal ha en ny vogn.

ORIGINAL: dommett

trodde du hadde bestemt deg jeg [:D]

hehe,jooooda

blir jo helt sikkert bare en ny av den vi har,,meeeeen så er sportsdelen på teutonia kort.. ikke at mini er så lang da,men,men... tfk var mini helt borte oppi,den var diiiiger,så en mlm ting ville vert fint! men ja,har nok bestemt oss,trooor jeg! haha

i flg den ene butikken som selger emmaljunga her,ble den tatt ut av prod for at den solgte så dårlig..synes det er kjemperart jeg! for ville mye helelr hatt den med 3 hjul,enn nitro cityen feks

Den er tragisk, for det var markedets desidert lengste og bredeste trehjuling og passer godt til en 4 åring om så skulle være....

ORIGINAL: MammaMia98

Den er tragisk, for det var markedets desidert lengste og bredeste trehjuling og passer godt til en 4 åring om så skulle være....

tfk[:-]

ORIGINAL: ohBaby!

i flg den ene butikken som selger emmaljunga her,ble den tatt ut av prod for at den solgte så dårlig..synes det er kjemperart jeg! for ville mye helelr hatt den med 3 hjul,enn nitro cityen feks

det stemmer, folk vil heller ha tfk eller moutain buggy...

men det eneste som er synd er at den hadde en veldig spesiel sittedel, så tips til de som har barn som ligger i gips, men akkurat cangorooen så får faktisk barnet plass, og man slipper å skaffe tvillingvogn!

ORIGINAL: MammaMia98

tfk[:-]

cangarooen syns jeg er penere. alle tre hjulene er like store noe jeg syns gjør at vognen er estetisk mye penere. En smaksak det da [;)]

Men jeg så på Tfk, OTH og cangaroo samtidig og Cangarooen var størst...

ja,var pga str jeg ønsket den! tfk er jo skikkelig stygg,maskulin vogn... men,men kalrer meg fint med teutoniaen jeg da!

Back
Topp