Hvor har du piercing?

AdelinaBambina*

Elsker forumet
Selv har(hadde) jeg i navlen og over leppa, på siden. Men tok ut begge da jeg ble gravid..[:)] Har enda 3 i hvert øre, men bruker kun det ene[8D]

Har bare i nesen nå. Men før hadde jeg under leppa og i navlen[:)] 
Har også 4 i ørene[;)]

3 i hvert øre, har hatt 1 i tunga,,,

Stemte ingen plasser men glemte ørene [8D]
Har 3 i høyre øret og 1 i venstre

Hadde en i navlen. men den ble så betent og til slutt grodde den ut av navlen.. Strekkmerket der jeg har hatt piercing ser helt jævlig ut siden det ble et ganske så bra arr der. Også har jeg hatt i tunga, men da jeg svelgte kulen på den piercingen jeg hadde i munnen, men lot den bare gro etterhvert siden typen ikke liker piercinger. Men har i øret da. 3 stykker. 

Hadde i navlen, men tok ut den da jeg gikk gravid med Maja. Også har jeg 12 hull i ørene, men "bruker" bare 5 av de nå[:)]

Hadde i navlen...men tok den bare for å prøve somla den bort så dt har grodd igjen
[8D] å i øra da...

der nede og navlen

har hull mellom munnen og nesa[:D]
Medusa heter den,hadde vertikal labret før Lucia kom,men måtte ta den ut når eg skulle ta KS.
[&:]

menmen..[:)]

Nå har jeg bare i ørene... 7 i det ene øret og 5 i det andre.

Hadde i navlen før, og 2 i tunga.

Har i tunga, og hadde i navelen, men den tok jeg ut for 2 uker siden[;)]

Har 2 i hver øre, har hatt i nesen og tunga[:D] angrer litt på at jeg tok ut den i tunga merker jeg[:(]

Jeg har i ørene,navlen, over leppen på siden (sånn monroe) tok ut den jeg hadde i brystvorten i går. Har hatt i nesen,under leppen,øyenbrynet,og i tungen,men det begynner å bli en stund siden

Har to i hvert øre.

Tunga. Har hull i ørene også da[;)] Har hatt i navlen 4 ganger, 2 ganger i øyne brynet, 3ganger i leppa, hadde masse hull i ørene og hadde i begge brystvortene og vil ta det igjen[:D]

tunga og ørene (5 stk på hver side + en i den der flippen inni øret...)

leppa over på siden, tunga, navlen og en hel haug i ørene, inkuldert en stang på tvers øverst. Hadde flere piercinger før men har tatt de ut.

Back
Topp