Hvor har du lagt på Deg... ?????

Dorothy_1

Gift med forumet
Hvor på Kroppen har du lagt mest på deg...?????
Jeg har lagt på meg på magen også I ansiktet......

[:D]

OVERALT![&:][:@]

tror det har spredd seg jevnt over hele kroppen, for jeg har lagt på meg snart 10 kilo, og det syns ikke noe annet sted enn magen som naturligvis er stor!!

J.elise

Mest over magen, rumpe og lår. Ellers svært lite faktisk.

Tror det har spredt seg jevnt utover, for det vises kun på magen hos meg også.

ORIGINAL: Mayajenta

kun magen. når man ser meg bakfra så er det ingen som kan gjette på at jeg er gravid.. hehe

Samme her... Men har en del vann i fingrene og beina da[:'(]

her har rumpe og lår est utover, og nå begynner jeg å få endel vann også[&:] føler meg skikkelig lekker altså[:@]

Stort sett på magen med meg og....

Har lagt på meg en ukledelig ring rundt hele kagergionen. Helt greit med mage...men jeg hater at det legger seg på siden og bak..æsj!

Gjør at jeg ser FEIT ut rett og slett! Og så har jeg fått litt på brystene og det er jeg glad for!!

M

Jeg har fått litt større pupper,men ellers har jeg bare fått mage [:)]

har lagt d mæst på mage å puppa. men har væl fordelt endel jævnt over ellers å sia æ ikkje trur æ har klart å lagt på mæ 20kg på mage å puppa

hittils har jeg lagt på meg rundt magen og litt nederst i kors ryggen... (kjærlighets håndtak) veldig lite enda.. lurer på hvor kroppen tar fettet fra for jeg har bare gått opp en halv kilo

Bare  magen. Gikk ned så mye til å begynne med at, det jeg har lagt på meg til nå bare vises rundt magen. Men sånn som jeg har spist de siste tre dagene kommer det vel snart til å vises overalt[:'(]. Må skjerpe meg. Men måtte bare dra på meg min favorittdongeri her en dag, og jeg får den helt på meg, men selvsagt ikke igjen da[:D]. Da ble jeg litt glad likevel, for jeg har nok å ta av, fra før. Derfor er jeg også redd for å legge på meg altfor mye...

Jeg har bare lagt på meg på magen og litt over hoftene, ser ellers helt lik ut i kroppen som før jeg ble gravid.

Mest på magen selvsagt, men litt på hofter, lår og rumpe. Satser på det renner av med en gang etterpå[;)]

Jeg har gått opp 4 kg, og det virker som det meste har satt seg på magen...
Alle buksene er løse rundt lårene og slikt, så vil satse på at det ligger på magen min...
Puppene har kanskje fått litt ekstra, men det er jammen ikke mye [8D]

Back
Topp