hvor har det blitt av

3barnsmor*30

Forumet er livet
avstemminga til ukas bilde da????
mulig jeg er blind.. men klarer ikke å leite den fram... og nå er det vel snart slutt på å stemme, er det ikke?

juuli er vel i Tønsberg, så hvis ingen meldte seg til å lage avstemning for henne så skulle hun lage på mandag?

ahaaa... sånn å forstå.. har ikke fått med meg at noen måtte melde seg heller jeg... hmm... jeg kunne jo fint gjort det liksom..
tenkte bare at det vel pleier å være avstemming fra torsdag-søndag?? så da blir vel hele neste uke bare tull...
er sjelden inne og leser på disse innlegga i ettertid... men så jo nå at det stod i hovedinnlegget da...

jeg kan lage den nå... så ikke neste uke blir sååå forskjøvet. kan jo ha at den går til mandag kveld eller tirsdag morgen evt....??

lagde den jeg. satte frist på tirsdag kl 10.00. så kan man utnevne vinner da, og lage nytt tema som kanskje kan gå til fredag???
ka dokk tru??

Tittei[:D] Kom hjem nå å så at du hadde vært så snill å laget avstemning 3barnsmor*30....

SNILLING[:)][:)]

bare hyggelig!
hadde ikke fått med meg at du var borte jeg... men var jo ikke så mange bilder, så var ikke akkurat mye jobb å ordne det [:)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

bare hyggelig!
hadde ikke fått med meg at du var borte jeg... men var jo ikke så mange bilder, så var ikke akkurat mye jobb å ordne det [:)]

Nei det var dårlig med hestehov bilder gitt[:D]

Back
Topp