Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: KL82
Nå har vi det i kjelleren, men ved mitt neste hus skal det ligge i 1 etg, med egen ytterdør inn. Da kan møkkete og våte unger gå rett inn det og ta av seg dressene. Så slipper man en konstant våt gang med dresser overalt [:D] Og da kan jeg bare gå rett ut døra på sommeren og henge opp klærne ute. Vaskerommet skal være stort med masse lagringsplass, dresser, sko, votter div vintertøy når det ikke er i bruk, derfor skal jeg ha det i 1 etg[:D]
ORIGINAL: tøtto86
Me har vaskerommet ved siden av kjøkkenet. Med egen utgang. Har hus m et plan da, men syns da e heilt topp... me har frys på vaskerommet og..
Syns sjøl et vaskerom hører te i nærheten av kjøkken. Har du bad oppe so kan en laga te sånn sjakt som en sender klærne ned te vaskerommet, vet om flere som gjer da sånn, e helt genialt...
ORIGINAL: Martes
Er veldig usikker her... Tenkte vi skulle ha en liten bod i 1 etg hvor man kan sette alt fra støvsuger til div rot. Men jeg tenker at jeg har jo alle de andre klærne mine i 2 etg, hvorfor bære det ned for å bære det opp igjen. Bruker dere ofte den ekstra inngangen med møkkete barn?
ORIGINAL: KL82
Nå har vi det i kjelleren, men ved mitt neste hus skal det ligge i 1 etg, med egen ytterdør inn. Da kan møkkete og våte unger gå rett inn det og ta av seg dressene. Så slipper man en konstant våt gang med dresser overalt [:D] Og da kan jeg bare gå rett ut døra på sommeren og henge opp klærne ute. Vaskerommet skal være stort med masse lagringsplass, dresser, sko, votter div vintertøy når det ikke er i bruk, derfor skal jeg ha det i 1 etg[:D]
ORIGINAL: lille mini
me holder og på å bygge hus. Har vaskerommet i 1 etg. med egen dør ut. Det er denne inngangen vi kommer til å bruke i det daglige. Skal ha oppbevaring til sko og yttertøy der. Har hovedbadet og barnerommene i 2.etg.