Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket sted og hotell?
Og er det å anbefale eller ikke mtp
- ikke støy fra uteliv på kveld/natt
- ikke mye trapper i området pga vogn
- ikke mye trapper uten heis på hotellet pga vogn inn i leilighet/hotellrom
Jeg drar eventuelt i februarHar bare vært der i januar, men da har Puerto Rico vært et flott sted å være, og hotell Marina Suites var helt topp for oss. Stor stue, romslig soverom, kjøkkenkrok, utsikt over byen og havet, fint basseng, og bare noen hundre meter bort til stranda.
Ikke typisk barnefamiliehotell, da, men de har no' sånn barneklubb-opplegg med liten lekeplass bak ved bassenget m.m.
Har som sagt ikke vært der på sommeren, da er jo hele øya langt mer plaget av "partyfolk" - om vinteren er det stille og rolig og ikke noe bråk, og 20 grader + sol holder til både strandliv og bading.![]()
Jeg liker egentlig ikke sånne turiststeder. Men skal bare en liten tur med datteren min på 12 mnd for å få litt sol. Ikke noe aktiviteter eller noe, bare ro og fred, sol og bad. Og da duger det selv om det er jalla Harry turistplassLanzarote. Nærheten av flyplassen. Anbefaler ikkefor mye dill-dall turistsjapper. Vi visste det fra før, men valgte hotell etter latterlig lav pris. Andre steder på øya er bra. Lita øy, så med leiebil har det ikke særlig å si hvor man bor
![]()
Jeg drar eventuelt i februar
Har vært i puerto rico for mange år siden og husker den som en levende by kvelds og nattestid - dette hotellet er ikke "midt i byen"?
Typisk barnehotell bryr jeg meg ikke noe om, jo mindre unger jo bedre egentligSå lenge jeg kommer fram med vogn, oppvarmet basseng og kan gå til stranden. Og ikke mye støy inn på hotellrommet kveldstid.
Kjøkkenkrok er gull![]()
Playa del ingles ser bra ut jaHar vært på Lanzarote. Hotellet het Flamingo Beach resort. Vi reiste da med 2 andre familier. Veldig greit her.
Ellers har jeg vært på Playa del Ingles og likte meg godt her.