Hvor har dere klærne til babyen?

Minlille2022

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
God tirsdag damer:happy:
Hadde tenkt å begynne å rydde på plass alle klærne vi har til lillegutt, men hvor er det mest praktisk å ha dem?
På badet, barnerommet eller vårt rom?:hilarious:
Vi har et stellebord med to hyller i på badet og tenkte egentlig å ha kun pysjamas og ettpar skift liggende der. Resten av klærne vet jeg ikke om jeg skal ha på våres rom, da babyen kommer til å sove her noen måneder eller plassere de i kommoden på babyrommet med en gang:anyone.

Med forrige hadde vi stellebord uten skuffer/kurver så hadde klærne på babyrommet, men savnet å ha dem lett tilgjengelig så endte med å flytte de i en kommode i gangen utenfor badet. Denne gangen har vi kjøpt stellekommode som vi har på badet, så vi har klær, kremer, bleier osv i den:happy:

Til forrige hadde vi en stor kommode utenfor badet med alt av klær til henne. Hadde ikke plass på badet eller på rommet vårt, og det var en naturlig plass å ha en kommode.

Nå har vi hus, men ikke eget rom til lillebror, så kjøpte Jon Axel trådkurvstativ fra IKEA som står på badet med alt av lillebrors klær, samt pysj og truser for storesøster og bher osv for meg. Rommer masse og ser i grunn veldig fin ut til trådkurver å være!

Vi har alt på badet i 2.etasje i egen kommode hvor han også har en stelleplass. Vi har også en stelleplass i 1.etasje på vaskerommet.

I en stor kommode utenfor badet

Enn så lenge har babyen fått en hylle i mitt/mannens klesskap på soverommet vårt. Vi har ikke plass til stellebord på badet, men tenker hun skal dele soverom med storesøster når hun ikke sover på vårt rom lenger, da blir det kommode der inne :) lenger frem i tid håper vi å kunne kjøpe større hus/bygge på så beggee barna får hvert sitt rom :happy:

Tusen takk for alle svar:happy: Da blir nok klærne plassert på badet eller i en kommode på utsiden hvis det ikke er plass i stellebordet:)

På badet har vi alle babyklærne (når de ryddes frem) og sokker, truser og pysjer til de eldre barna :)

Jeg har ikke fått alle møbler osv. på plass enda, men vi planlegger å ha feks. bodyer og pysj i en skuff i stellebordet :happy: Resten av klærne går i kommoden inne på barnerommet. Stellebordet kommer i slutten av uka, så da skal jeg begynne å fylle opp og se hvordan det blir best å fordele plaggene Utgangspunktet vårt var at det er greit å ha de innerste plaggene på badet i alle fall

Back
Topp