Hvor har dere kjøpt refleksvest til de små?

KristineBirgitte

Forumet er livet
Jeg har Nora som blir to i desember og guttene som er snart tre mnd og bare ligger i vogna enda. Regner med de kanskje sitter mer i vogna før den nordnorske vinteren er over, så de skulle kanskje hatt, de også, men iallfall Nora trenger refleksvest nå. Hvor får man kjøpt det i små størrelser? Tenker hun må ha 3-4 år.

Har spurt på den ene (!) barneutstyrbutikken som fins her, men de selger ikke. Apoteket hadde 7-12 år, men de subber da i bakken så hun snubler i dem, hihi. G-sport hadde ikke.. tips? Evnt nettbutikker? Jeg er så insanely dårlig på å lete.. :)

Vet de har på Clas Ohlson, men jeg vet ikke hvor store de små størrelsene er.

Clas ohlson. Kjøpte den minste str og den ble nesten for liten til 1,5åringen min i fjor utenpå vinterdressen.

jeg fikk med en gratis på bare barn (gamle reflex) da jeg kjøpte reimadressen til Linus der for ett par uker siden. Kanskje de har for salg og?
ellers har jeg 3 stykk kjøpt på rema 1000. Står "pass på" på den ene siden, og to store øyne på den andre :) kjempesøt :)

detnyenicket skrev:
ikea har mindre størrelser også.

Vi kjøpte der

Vet ikke, vi fikk.. Tror det var da vi kjøpte vinterdress på reflex i fjor... Så fikk vi refleksvest med på kjøpet...

jysk. 19 kr

Kjøpte på Rema 1000. Står - Pass På fremme og to øyner bak

Back
Topp