Hvor har dere kjøpt babytøy?

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Begynner se etter litt tøy nå... men tror jeg er blitt «sær» etter å ha fått flere barn. :shy:
ser etter myke gode plagg, gjerne uten masse mønster og liker veldig godt omslagsbodyer.

Vil noen vise hva dere har funnet?
evt hvor? :angelic::angelic::angelic:

Newbie har noen nydelig ribbestrikkede omslagsbodyer med brettekant i ermene, slik at det blir innebygd klorevotter. Har kjøpt noen stk av de! Mykt stoff, og behagelig farger. Det har matchende bukser også.

Ellers liker jeg godt stoffet på lindex, synes bodyene holder fin form leeeenge. De passet storesøste beste også mtp de er litt smalere. Men det er jo en del mønster da..

Sniker
Søk opp Marmar Omslagsbody. Og Konges Sløjd
Definitivt de mykeste bodyene, strekker seg godt så de varer lenger enn mye annet :)

Jeg har noen bodyer fra Konges Sløjd og de er i det mykeste stoffet jeg har kjent! Veldig nøytralt og pent mønster har de også. Jeg har fått veldig mye forskjellig av babytøy så langt, mye fra Hust and Claire, MarMar, Newbie, Nameit osv. Veldig fornøyd med alt, men akkurat disse fra Konges Sløjd er nok favorittene på grunn av stoffet:love2

Til dere som har kjøpt, hvilken størrelse har dere da kjøpt i? Synes det er vanskelig å vite om man ska kjøpe i 50, 56 eller 62…?

Kjøpte en pysj og et par bodyer i 50, resten i 56. Har en blanding av 50/56 igjen som jeg sparte på. Og vi arver en del. Så tror ikke vi trenger å spe på før om en stund.

Eldste kunne bruke 50 i 2-3 uker (51 lang ved fødsel), yngste brukte det kun 1 uke eller noe sånn (53 lang ved fødsel, og en PLUGG som i tillegg la godt på seg hehe. Hadde visst kremfløte i puppene:hilarious:)

Jeg har kjøpt noe i 50 og noe i 56. Jeg har født barn som er både 4 kg og 56 passet såvidt et pr uker, men sist fødte jeg en på 2,8 kg og da trengte jeg en hel del i 50 en god stund..

Har kjøpt en del bukser og bodyer. Noen få bodyer, en bukse og en pysj i str. 50, resten i 56 og oppover. Vi er begge høye og har vært lange ved fødsel, så forventer vel det samme hvis hun kommer rundt termin. I verste fall får vi handle litt mer etter hun har kommet. En del fra newbie, nameit og Lindex. Ser det er stor forskjell på størrelsene fra ulike merker! Syns newbie har veldig mye fint :)

Back
Topp